اخبار فناوری

مشخصات کلیدی سری ROG Phone 7 و شماره مدل ایسوس فاش شد

گوشی های سری ROG Phone 7 ایسوس به زودی معرفی می شوند. اکنون مشخصات کلیدی و شماره مدل این دستگاه ها توسط افشاگر معروف پاراس گوگلانی فاش شده است. با مایفون مگ منتظر جزییات این گزارش باشید.

سری ROG Phone 7 ایسوس به تراشه نسل دوم اسنپدراگون 8 مجهز شده است

می دانیم که سری Rogue Phone 7 در حال توسعه است. انتظار داریم این سری از گوشی های هوشمند ایسوس شامل 3 مدل باشد. از جمله ASUS ROG Phone 7، ROG Phone 7D و ROG Phone 7 Ultimate. نسخه استاندارد و مدل Ultimate به ترتیب با شماره مدل AI2205_A و AI2205_E در بازار جهانی عرضه خواهند شد. در بازار چین، سه گوشی هوشمند Asus ROG Phone 7، ROG Phone 7D و ROG Phone 7 Ultimate به ترتیب با شماره مدل‌های AI2205_B، AI2205_D و AI2205_F وارد بازار می‌شوند. در بازار هند اما شاهد این تنوع نیستیم و احتمالا تنها نسخه استاندارد با شماره مدل AI2205_C عرضه خواهد شد.

شماره مدل و مشخصات اصلی سری ROG Phone 7

می توان انتظار داشت گوشی های هوشمند سری ROG Phone 7 در سه ماهه سوم سال 2023 (در ماه های جولای، آگوست یا سپتامبر) معرفی شوند. همانطور که در ابتدا گفته شد، مشخصات اصلی سری ROG Phone 7 نیز به بیرون درز کرده است. انتظار می رود این سری از گوشی های هوشمند ایسوس دارای تراشه قدرتمندی باشند اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز باشید گفته می شود تمامی مدل های این سری به صورت پیش فرض دارای نسخه سیزدهم اندروید هستند.

سایت اینترنتی آینده فناوری در آخرین گزارش خود، ادعا می کند که ROG Phone 7 دارای صفحه نمایش AMOLED خواهد بود. ASUS ROG Phone 7 دارای 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. در حالی که ROG Phone 7 Ultimate کاربرانی را با حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایتی عرضه خواهد کرد. همانطور که می دانید اسمارت فون های سری ROG ایسوس با هدف بازی طراحی شده اند که قطعا در آینده جزئیات بیشتری از این گوشی های هوشمند منتشر خواهد شد.

Asus ROG Phone 6D با ابعاد 9000 plus معرفی شد + 6D Ultimate

نظر شما در مورد سری ROG Phone 7 بر اساس مشخصات کلیدی فاش شده چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا