اخبار فناوری

محتویات جعبه تبلت OnePlus Pad تایید شده است: قلم و صفحه کلید مغناطیسی

با نزدیک شدن به 18 بهمن 1401 و نزدیک شدن به رویداد OnePlus، تاییدیه ها و شایعات رسمی در حال افزایش است. مثلا امروز بود دوربین برای تبلت OnePlus Pad ما آن را دیدیم و واقعاً بزرگ به نظر می رسید. اکنون با نسخه جدید محتویات جعبه تبلت OnePlus Pad، مغناطیسی بودن قلم و صفحه کلید تایید شده است. علاوه بر این، اندازه دوربین آن نیز تایید شده است.

آنچه در جعبه تبلت OnePlus Pad وجود دارد

OnePlus رسما در توییتر تایید کرد که جعبه OnePlus Pad حاوی صفحه کلید مغناطیسی و قلم است. این خبر خوبی برای مشتریان است زیرا لوازم جانبی تبلت اغلب در جعبه موجود نیست. تصمیم OnePlus برای اضافه کردن صفحه کلید و قلم به این شرکت برتری نسبت به رقبای خود می دهد.

در تیزر ویدیویی می توانیم یک خودکار سفید رنگ را ببینیم که از این زاویه شبیه به قلم اپل است. در ادامه صفحه کلید مغناطیسی را می بینیم که به رنگ سبز نعنایی است. به نظر می رسد این صفحه کلید به صورت مغناطیسی به OnePlus Pad متصل می شود و به کاربران اجازه می دهد زوایای آن را تنظیم کنند.

تبلت OnePlus Pad با همان دوربین تک دایره ای که فلاش LED را در خود جای داده است، دیده می شود. دوربین سلفی در سمت راست صفحه نمایش قرار دارد. همچنین می توانید عبارت Dolby Vision Atmos را که در یک طرف تبلت حک شده است مشاهده کنید.

به غیر از اطلاعات ذکر شده، جزئیات بیشتری در مورد OnePlus Pad وجود ندارد. طبق اطلاعات و شایعات لو رفته، اولین تبلت این برند با پردازنده پرچمدار 4 نانومتری مدیاتک سایز 9000 این گوشی به یک باتری 8640 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی مجهز شده است.

Mediatek Dimensity 9000 رسما معرفی شد: ورود تراشه موبایل به فناوری 4 نانومتری

انتظار می رود این دستگاه دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی با وضوح 2.8K با نرخ رفرش 144 هرتز، HDR10+ و Dolby Vision باشد.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید تبلت OnePlus موفق خواهد بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا