اخبار فناوری

مشاهده نرخ فریم بازی در اندروید با نرم افزار Xiaomi Kite

شیائومی به تازگی نرم افزار جدیدی را معرفی کرده است که برای گیمرها طراحی شده است. نرم افزار جدید Kite نام دارد و یک اپلیکیشن تست نرخ فریم برای بازی است. نرم افزار بادبادک شیائومی برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی طراحی شده است تا به گیمرها اجازه دهد عملکرد دستگاه خود را در بازی بررسی کنند.

نرم افزار بادبادک شیائومی

طبق گزارش های رسمی، غول فناوری چینی این نرم افزار جدید را به صورت رایگان در بازار چین عرضه کرده است. پیش از این، Tencent نرم افزار مشابهی داشت و اکنون شیائومی نیز اپلیکیشن تست نرخ فریم خود را منتشر کرده است.

این شرکت ادعا می‌کند که نرم‌افزار جدید ابزاری حرفه‌ای برای بهینه‌سازی عملکرد حرارتی دستگاه با داده‌های دقیق ارائه می‌کند، در حالی که به منابع پردازش کم و حتی مصرف انرژی کم نیاز دارد. شیائومی تصریح می کند که این یک تست ساده است که انرژی بسیار کمی مصرف می کند و می تواند در پس زمینه 24/7 (24/7) اجرا شود.

نرم افزار بادبادک شیائومی

نرم افزار بادبادک شیائومی

در حال حاضر، اپلیکیشن کیت شیائومی از بسیاری از مدل های محبوب گوشی های هوشمند اندرویدی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، با معماری های مختلف CPU محبوب و حتی چندین نسخه اندروید سازگار است.

متأسفانه، هنوز هیچ پشتیبانی از iOS و iPhone وجود ندارد، اگرچه ظاهراً نسخه ای برای آن در حال توسعه است. هنگام استفاده از Kite، گوشی هوشمند می تواند بازی را همزمان اجرا کند تا بهترین نتایج تست را به دست آورد.

مصرف باتری اپلیکیشن کیت شیائومی چقدر است؟

در تست مصرف انرژی، یک بازی به مدت 40 دقیقه روی گوشی هوشمند برند شیائومی اجرا شد. در طول دوره آزمایشی در طول بازی، مصرف انرژی نرم افزار Kite تنها حدود 15 میلی آمپر ساعت بود.

به همین دلیل شیائومی مدعی است که این برنامه کمترین انرژی را در بین رقبای خود مصرف می کند. این نرم افزار به صورت رایگان در کشور چین موجود است و علاقه مندان می توانند آن را از اینجا تهیه کنند اینجا دانلود

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید این نرم افزار به شما علاقه مند است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا