اخبار فناوری

طراحی موتورولا اج 40 پرو در رندرها دیده می شود

ماه گذشته بود موتورولا X40 5G در چین معرفی شد. این شرکت جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود را با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 معرفی کرد. انتظار می رود X40 5G به عنوان گوشی هوشمند پرچمدار جدید در قالب Edge 40 Pro برای بازار جهانی عرضه شود. این شرکت ممکن است موتورولا اج 40 پرو را برای بازارهای جهانی در طول کنگره جهانی موبایل یا MWC 2023 به نمایش بگذارد. اخیراً طراحی موتورولا اج 40 پرو در رندرها دیده شده است.

موتورولا اج 40 پرو

همانطور که می توانید حدس بزنید، احتمالاً این دستگاه سخت افزاری مشابه مدل چینی خود دارد. بر اساس رندرهای فاش شده، این گوشی طراحی مشابه X40 5G خواهد داشت.

موتورولا اج 40 پرو این یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند با آخرین تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 در بازار جهانی خواهد بود. انتظار می رود که Moto Edge 40 Pro به زودی در بازارهای مختلف از جمله هند عرضه شود.

رندرهای نسخه جهانی لو رفته نشان می دهد که این گوشی در رنگ های مشکی و آبی عرضه خواهد شد.

این گوشی دارای یک جزیره کوچک مربعی شکل در پشت است که دوربین سه گانه و فلاش LED را در خود جای داده است. متن روی ماژول دوربین تایید می کند که این گوشی دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که در X40 5G نیز وجود دارد. پنل پشتی در لبه ها خمیده و لوگوی موتورولا در وسط قرار گرفته است.

در جلو، یک صفحه نمایش خمیده دو لبه با یک سوراخ در مرکز لبه بالایی برای دوربین سلفی دارد. حاشیه های بالا و پایین نیز بسیار کوچک هستند. دکمه های قفل و تنظیم صدا نیز در لبه سمت راست قرار دارند. همچنین یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز وجود خواهد داشت.

از نظر مشخصات، انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح +FHD باشد. صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 165 هرتز و پوشش محافظ ساخته شده از گوریلا گلس ویکتوس خواهد بود.

همانطور که در بالا ذکر شد، Edge 40 Pro از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 بهره می برد. انتظار می رود این گوشی با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. نسخه چینی این گوشی دارای رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 4.0 می باشد.

از مشخصات دوربین سه گانه این دستگاه می توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 12 مگاپیکسلی پرتره با زوم اپتیکال 2 برابر اشاره کرد. برای عکس های سلفی، این گوشی دارای دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی خواهد بود.

برای تامین انرژی، باتری 4600 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع 125 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند.بلندگوهای استریو و پورت USB Type-C در این دستگاه وجود خواهد داشت. وزن آن در حدود 197 گرم و ابعاد آن 161.3 x 73.9 x 8.5 میلی متر است.

موتورولا اج 40 پرو احتمالاً با MyUX 13 مبتنی بر اندروید 13 عرضه خواهد شد. بر اساس این گزارش، نسخه 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی اج 40 پرو با قیمت 850 یورو عرضه خواهد شد. این در حالی است که نمونه بازار چین رقم بسیار بهتر 573 دلار را برای این سوغاتی ها می خواست!

نظر شما چیه؟ آیا منتظر گوشی جدید موتورولا هستید؟

معرفی رسمی Motorola Moto X40 با اسنپدراگون 8 نسل 2 و نمایشگر 165 هرتزی: زیر 500 دلار

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا