اخبار فناوری

فروش فوری سایپا 20 آبان 1401 با تحویل 1 الی 3 ماهه

گروه خودروسازی سایپا از طرح فروش فوری و فروش فوق العاده محصولات خود و همچنین طرح قانون حمایت از خانواده و جوانان برای امروز خبر داد. فروش فوری سایپا در تاریخ 20 آبان 1401 با تحویل 1 تا 3 ماهه و برای 6 محصول از این خودروساز عرضه می شود.

فروش فوری سایپا 20 آبان 1401

در این طرح 3 خودرو گرانتر از سبد محصولات سایپا برای تحویل 30 روزه عرضه می شود. 3 محصول محبوب تر و ارزان تر، اما حداکثر تحویل 90 روزه خواهند داشت. با حدود 345 میلیون تومان می توانید یک شاهین جی دنده را به رنگ سفید (فقط این رنگ) سفارش دهید که گران ترین و لوکس ترین محصول برند سایپا محسوب می شود.

همچنین اگر قصد خرید خودروی اتوماتیک از سایپا را دارید باید سری به کویک با CVT بزنید. محصولی به نام کوئیک آر اتوماتیک با قیمتی در حدود 288 میلیون تومان یا کوییک پلاس اتوماتیک با قیمت کمتر 10 میلیون و حدود 278 میلیون تومان و تحویل مشابه در 1 ماه موجود می باشد.

خودروهای معمولی کوئیک آر و کوییک دنده ای به ترتیب با قیمت های 178 و 168 میلیون تومانی نیز 10 میلیون تومان اختلاف قیمت دارند. با این حساب خودکار کوییک (به همراه چند گزینه دیگر) 110 میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت.

این دنده های سریع و وانت پراید یا سایپا 151 با موتور M13 با تحویل 3 ماهه موجود است.

فروش فوری سایپا 20 آبان 1401 با تحویل 1 الی 3 ماهه

فروش فوری سایپا 20 آبان 1401 با تحویل 1 الی 3 ماهه

لازم به ذکر است در این طرح، فروش محصولات تا تکمیل ظرفیت ثبت نام بدون محدودیت قرعه کشی خواهد بود.. طرح مذکور برای پیش ثبت نام خودروهای قانون حمایت از خانواده و جوانان فعال است.

داوطلبان محترم می توانند به آدرس اینترنتی مراجعه نمایند https://saipa.iranecar.com جهت شرکت در طرح مذکور در خصوص ثبت نام و تکمیل فرآیند خرید خودرو.

نظر شما در مورد این طرح فروش سایپا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا