اخبار فناوری

عمر باتری Samsung Galaxy Z Flip 4 فاش شد: بهبود قابل توجه

نسل اول گوشی کوچک تاشو سامسونگ، یعنی گلکسی زد فلیپ عمر باتری خیلی بد نبود با این حال، نسل بعدی (یا یک نسل و نیم) و در گلکسی زد فلیپ 3 ما متوجه کاهش شدید عمر باتری شدیم. عمر باتری سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 به تازگی مشخص شده است و اگر بخواهیم آن را با نسل قبل مقایسه کنیم، شاهد بهبود محسوسی هستیم، اما نه نسبت نسل اول!

عمر باتری Samsung Galaxy Z Flip 4

گلکسی زد فلیپ 4 دارای باتری 3700 میلی آمپر ساعتی است و در ابتدا نسبت به نسل قبلی خود از نظر حجم باتری برتری دارد. نسل اول گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فلیپ 3 هر دو دارای باتری 3300 میلی آمپر ساعتی بودند و افزایش باتری 400 میلی آمپر ساعتی کمی بیش از 10 درصد است.

در تست باتری Gsmarena برای Galaxy Z Flip 4، این بار به دلیل قفل بودن حامل دستگاه، تماس و تست آماده به کار ضبط نشد. در واقع ما فقط خروجی تست مرور وب و پخش ویدئو را داریم.

بیایید نگاهی به عملکرد باتری Galaxy Z Flip 4 بیندازیم:

باتری گلکسی زد فلیپ 4

باتری گلکسی زد فلیپ 4

همانطور که می بینید، حدود 14 ساعت مرور وب و پخش ویدئو (کمی کمتر و بیشتر) در اینجا وجود دارد. این یک بهبود قابل توجه در حدود 20 تا 40 درصد در طول 10 ساعت مرور وب و حدود 12 ساعت پخش فیلم در گلکسی زد فلیپ 3 است. بدیهی است که این افزایش بیش از 10 درصدی حجم باتری و برخی از این موارد است. را می توان به تراشه و سخت افزار بهینه تر نسبت داد.

سرعت شارژ باتری Galaxy Z Flip 4

گلکسی زد فلیپ 4 از نظر قدرت شارژ پیشرفت چندانی نکرده است و همان 25 وات را به شما می دهد. البته از تصویر اصلی کالا مشخص است که داخل جعبه کامل نیست و باید هزینه خرید شارژر را متقبل شوید.

البته سرعت شارژ این گوشی با شارژر 25 واتی تست شده و خروجی آن به شرح زیر است:

همانطور که می بینید، بیش از نیمی از باتری در نیم ساعت اول شارژ می شود. در واقع، بار در 30 دقیقه اول به 55٪ می رسد و برای رسیدن به 100٪ یک ساعت و پانزده دقیقه طول می کشد.

نظر شما در مورد عملکرد سامسونگ در این بخش چیست؟ باتری گلکسی زد فلیپ 4 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا