اخبار فناوری

گوشی هوشمند iQOO Z6x دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 80 واتی است.

ویوو یکی از مهم ترین شرکت های سازنده چینی با سابقه طولانی در ساخت انواع گوشی های هوشمند است و برند iQOO به دلیل ویژگی های خاص محصولاتش همواره مورد توجه بوده است. اخیراً گزارش شده است که گوشی هوشمند iQOO Z6x دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 80 واتی است. مایفون مگ با

گوشی هوشمند iQOO Z6x دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 80 واتی است.

اخیراً شایعه ای مبنی بر اینکه iQOO Z6x دارای باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ فلش 80 واتی پشتیبانی می کند منتشر شده است.iQOO در حال آماده شدن برای عرضه سری Z6 در بازار چین است. لازم به ذکر است که Z6 اصلی یک گوشی هوشمند میان رده با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی خواهد بود.بر اساس گزارش ها، مدل Z6 مجهز به 5G دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 7 خواهد بود، اگرچه امکان جایگزینی آن با Snapdragon 778G+ وجود دارد. تراشه

گوشی هوشمند iQOO Z6

همچنین دستگاه دیگری با نام iQOO Z6x به زودی معرفی خواهد شد. iQOO تایید کرده است که گوشی هوشمند iQOO Z6x در تاریخ 25 آگوست در چین عرضه خواهد شد. به همین ترتیب، انتظار می‌رود یک مدل Z6 Lite نیز برای بازار هند عرضه شود. اکنون، گزارشی از MyDrivers برخی از جزئیات کلیدی این گوشی هوشمند را قبل از عرضه آن فاش کرده است. اول اینکه Z6x از یک باتری بسیار قدرتمند و بزرگ تغذیه می کند و سرعت شارژ آن نیز مانند مدل استاندارد خواهد بود.

IQOO Z6X دارای باتری 6000MAH با شارژ سریع 80 واتی است

iQOO Z6X به زودی در چین عرضه خواهد شد. با این حال، جزئیات مربوط به تاریخ عرضه iQOO Z6X در هند هنوز در تاریکی است. در همین حال، iQOO ظرفیت باتری و سرعت شارژ Z6x را فاش کرد. به گفته این شرکت، iQOO Z6x با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. جالب اینجاست که این اولین گوشی هوشمند iQOO خواهد بود که با باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی در چین عرضه می شود. علاوه بر این، این برند تایید کرده است که این گوشی تا 18 ساعت پخش ویدئو را با یک بار شارژ ارائه می دهد.

گوشی هوشمند iQOO Z6x

با توجه GizChinaعلاوه بر این، Z6x قادر است تا 115 ساعت پخش مداوم موسیقی را با یک بار شارژ ارائه دهد. پس از شارژ کامل گوشی، می توانید تا 18.5 ساعت از دستگاه استفاده کنید. علاوه بر این، این شرکت تأیید کرده است که دستگاه از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند.به طور خلاصه، iQOO Z6 5G نیز با همان پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی عرضه می شود. پوستر تبلیغاتی وجود شارژ سریع 80 واتی را تأیید می کند. جک هدفون 3.5 میلی متری. همچنین، درگاه USB Type-C را در پایین نشان می دهد.

طبق اخبار و شایعات، یک میکروفون بین این دو پورت قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، لبه پایینی مشبک اسپیکر اصلی را در خود جای داده است. مشخص نیست که آیا iQOO Z6x دارای بلندگوی استریو خواهد بود یا خیر. متاسفانه جزئیات دیگر این گوشی هنوز مشخص نیست. با این حال، iQOO به زودی اطلاعات مهم تری را در مورد این گوشی پیش از عرضه قریب الوقوع آن در چین فاش خواهد کرد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا