اخبار فناوری

تاریخ عرضه Honor X50i مشخص شده است: ۱ می

آنر تایید کرده است که گوشی هوشمند X50i در تاریخ 21 آوریل در چین معرفی خواهد شد. آنر با انتشار پوستری، تاریخ عرضه این گوشی هوشمند را مشخص کرد. متاسفانه این پوستر هیچ یک از مشخصات را ندارد Honor X50i فاش نمی کند این پوستر فقط به طراحی ماژول X50i اشاره می کند. به نظر می رسد که ماژول این گوشی هوشمند آینده Honor دارای طراحی مشابه شماره 8 باشد.

آنر با انتشار پوستری تاریخ عرضه X50i را اعلام کرد

آنر با انتشار پوستری تاریخ عرضه X50i را اعلام کرد. اکنون می دانیم که این گوشی هوشمند در تاریخ 21 آوریل معرفی خواهد شد. درست است که آنر هیچ یک از مشخصات این گوشی هوشمند را فاش نکرده است. اما افشاگران چینی برخی از مشخصات این دستگاه را به اشتراک گذاشتند. چندی پیش تصاویر زنده ای از Honor X50i به بیرون درز کرد. در ادامه به مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند آینده آنر خواهیم پرداخت.

پوستر ارسال شده توسط Hon

بر اساس گزارش ها، Honor X50i با صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD وارد بازار خواهد شد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن FullHD+ و نرخ رفرش 90 هرتز است.دوربین سلفی این گوشی هوشمند در یک سوراخ پانچ شده در مرکز بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. ما انتظار داریم که این گوشی هوشمند میان رده آنر به صورت پیش فرض با نسخه سیزدهم اندروید و آخرین نسخه Magic UI عرضه شود.

تراشه Mediatek Dimension 6020 قلب تپنده این دستگاه محسوب می شود. گفته می شود که Honor X50i در سه مدل عرضه خواهد شد:

1- نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی

2- نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی

3- نسخه 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی

تصویر لو رفته از Honor X50i

Honor X50i دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی خواهد کرد.انتظار می رود دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند قرار گیرد. دوربین اصلی دارای سنسور 100 مگاپیکسلی و دوربین دوم دارای سنسور 2 مگاپیکسلی است. این دوربین ثانویه برای تشخیص عمق صحنه استفاده خواهد شد. دوربین سلفی این اسمارت فون نیز گفته می شود رزولوشن 8 مگاپیکسلی دارد.

Honor X50i با وضوح 6020، اندروید 12 و دوربین 100 مگاپیکسلی دیده شد.

مانند گیزموچینا متاسفانه هنوز اطلاعاتی از قیمت Honor X50i در دست نیست. در حال حاضر امکان رزرو این دستگاه از طریق سایت های فروش آنلاین چینی وجود دارد. تصاویر فاش شده نشان می دهد که این گوشی هوشمند در رنگ های آبی و مشکی عرضه خواهد شد. اما هنوز نمی دانیم که Honor X50i رنگ های دیگری نیز دارد یا خیر.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند آینده Honor چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا