اخبار فناوری

اپل احتمالا در حال طراحی و توسعه یک آیپد بزرگ تاشو است که در سال 2026 معرفی خواهد شد

محصولات تاشو مدت زیادی است که وارد بازار شده اند اما اپل هنوز محصولی تاشو معرفی نکرده است. این بدان معنا نیست که اپل این محصولات را نمی خواهد، اما شایعات زیادی در مورد توسعه محصولات تاشو وجود دارد. در همین راستا، اپل احتمالا در حال طراحی و توسعه یک آیپد بزرگ تاشو است که در سال 2026 معرفی خواهد شد. مایفون مگ با من بودن.

اپلیکیشن اپل توسط یک آیپد بزرگ تاشو طراحی و توسعه داده شده است

سال گذشته حدود 8 میلیون گوشی هوشمند تاشو فروخته شد و امسال نیز پیش بینی می شود فروش این محصولات بیش از 100 درصد افزایش یابد. پس از سامسونگ، هوآوی، موتورولا و تقریباً تمامی سازندگان بزرگ اندروید، انتظار می‌رود گوگل نیز اواخر امسال به آن ملحق شود. گفته می شد که اپل نیز در حال توسعه چنین محصولی است و ثبت اسناد ثبت اختراع نیز گویای این موضوع بود. اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال بررسی نوع دیگری از محصول و دستگاه تاشو است.

مفهوم تاشو آیفون اپل را بررسی کنید

در آخرین شماره خبرنامه هفتگی Power On خود، مارک گورمن از بلومبرگ شایعه قبلی راس یانگ، مشاور زنجیره تامین اپل که تقریباً همیشه به پیش‌بینی‌هایش عمل می‌کند، تکرار کرد و گفت: به نظر می‌رسد اپل در حال کار روی این یک آی‌پد تاشو است یا مک بوک با صفحه نمایش 20 اینچی.

این دستگاه شبیه لنوو است ThinkPad X1 تاشو این بدان معناست که می توانید از آن به عنوان یک لپ تاپ تاشو استفاده کنید. همچنین به این معنی است که به جای صفحه کلید فیزیکی و ترک پد، باید از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

اولین دستگاه تاشو اپل احتمالا یک لپ تاپ خواهد بود

طراحی و توسعه یک iPad بزرگ تاشو

گورمن می گوید اپل چند سالی است که روی آیپد یا مک بوک تاشو کار می کند. یانگ قبلاً گفته بود که اپل قصد دارد این دستگاه را در حدود سال 2026 روانه بازار کند، زمانی که انتظار می‌رود این شرکت از عینک واقعیت افزوده و خودروی بسیار شایع خود رونمایی کند.

اینکه آیا آیفون تاشو از برنامه توسعه اپل حذف شده است یا خیر هنوز مشخص نیست. از ابتدا برنامه اپل چندان واضح نبود. اوایل سال گذشته شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل دستگاهی شبیه به سرفیس دو مایکروسافت با دو صفحه نمایش مجزا و یک لولا روانه بازار می کند، اما این موضوع در جولای 2021 توسط تحلیلگر اپل، مینگ چی کو مورد مناقشه قرار گرفت. زمانی که او ادعا کرد که اپل می تواند محصولاتی مانند Galaxy Z Fold سامسونگ را برای سال 2023 عرضه کند.

آیفون تاشو اپل تا سه سال آینده و تا سال 2024 معرفی نخواهد شد

تقریباً در همان زمان، یک گزارش بلومبرگ اعلام کرد که اپل یک نمونه اولیه از نمایشگرهای منحنی را توسعه داده است و به سمت یک تلفن تاشو مشابه حرکت می کند. گلکسی زد فلیپ می رود. یک نشریه کره ای با ادعای اینکه اپل هنوز برای معرفی چنین محصولی تصمیمی نگرفته، بر سردرگمی کاربران افزوده است. این شایعه توسط یانگ از DSCC تشدید شد که گفت آیفون تاشو احتمالا تا سال 2025 وارد بازار نخواهد شد.

اپل بازار محصولات تاشو را از نزدیک زیر نظر دارد

طراحی و توسعه یک iPad بزرگ تاشو

به گفته یکی از افشاگران، اپل هنوز در مورد آینده تلفن های تاشو مطمئن نیست و همچنین نگران کاستی های آنها است. به طور کلی تلفن های تاشو نسبت به سایر محصولات حجیم، شکننده و آسیب پذیرتر هستند. این محصولات چندان کاربرپسند نیستند و با وجود قیمت بالایی که دارند، گوشی های تاشو معمولا دوربین باکیفیتی ارائه نمی دهند.

لازم به ذکر است که این فناوری اکنون بهبود یافته و تا رسیدن اولین محصول تاشوی اپل به مرحله تولید، زمان بیشتری برای بهبود خواهد داشت. اپل در حال حاضر محبوب ترین تبلت ها را تولید می کند و آی پد تاشو به این شرکت کمک می کند تا تسلط خود را در این بازار افزایش دهد. از آنجایی که سامسونگ بازی خود را با تبلت نقشه می کشد گلکسی تب اس 8 اولترا او فوق العاده پیشرفت کرده است.

آیفون تاشو اپل در پتنت دیگری دیده شد

در اطلاعیه PhoneArenaبسیار مهم است که اپل یک محصول عالی را روانه بازار کند. زیرا اولین تبلت اندروید Oppo چیزی که به تازگی رونمایی شده است نیز باورنکردنی به نظر می رسد. شایعات مربوط به یک آی‌پد تاشو برای اولین بار در سال 2019 منتشر شد، زمانی که یک تحلیلگر گفت اپل در حال کار بر روی یک تبلت تاشو با استفاده از تراشه‌های سری A است و بعداً توسط یک شایعه رنگارنگ در سال 2020 تأیید شد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا اپل به زودی از تبلت فلیپ خود رونمایی می کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا