اخبار فناوری

عمر باتری سامسونگ گلکسی A34 مشخص شده است

حدود یک ماه پس از رونمایی رسمی گلکسی A34 و گلکسی A54 می گذرد. با هم دیدیم که عمر باتری گلکسی A54 او بهتر از نسل قبلی خود است. آیا گلکسی A34 می تواند بهتر از گلکسی A33 باشد؟ عمر باتری سامسونگ گلکسی A34 فاش شده است و پاسخ ما در اینجا است.

عمر باتری سامسونگ گلکسی A34

گلکسی A34 مانند سال گذشته به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. تراشه موجود در این دستگاه دیگر ساخت سامسونگ نیست و امسال به شرکت تایوانی Mediatek متکی است. تراشه Mediatek Dymensity 1080 عملکرد متفاوتی در دستگاه های مختلف دارد. برای مثال، عملکرد شگفت‌آوری در Realme 10 Pro Plus داشت، اما در Redmi Note 12 Pro و Pro Plus ناامیدکننده بود.

با این حال، گلکسی A34 در اینجا عملکرد بسیار خوبی دارد و نسبت به نسل قبلی پیشرفت قابل توجهی دارد.

مقایسه امتیاز باتری گلکسی A34 با نسل قبلی و رقیب مستقیم برند شیائومی

مقایسه امتیاز باتری گلکسی A34 با نسل قبلی و رقیب مستقیم برند شیائومی (از نظر تراشه و اندازه باتری)

با وجود نرخ نوسازی 120 هرتز، حتی در تست وبگردی، باید گفت که بیش از 19 ساعت عمر باتری در شبکه وای فای و صفحه نمایش روشن، عملکرد قابل توجهی است. این نشان دهنده بهبود بیش از 33 درصدی نسبت به گلکسی A33 است. همچنین به همان میزان از شیائومی ردمی نوت 12 پرو بهتر است.

در قسمت ویدیو تقریباً 21.5 ساعت پخش مداوم ویدیو ارائه می دهد که حدود 3.5 ساعت بهتر از نسل قبلی است. در مقایسه با رقیب شیائومی، به همان میزان پیش خواهد بود.

از نظر زمان استندبای عملکرد بهتری داریم و در کل می توان گفت حدود 30 درصد بهتر از نسل قبلی خود است. این بهبود باتری اصلا عدد کمی نیست و باید گفت که گلکسی A34 شاید باتری میان رده بهتری باشد.

چقدر طول می کشد تا گلکسی A34 شارژ شود؟

سامسونگ گلکسی A34 نمی تواند از نظر شارژ سریع از رقبای خود جلوتر باشد. البته سامسونگ قدرت شارژ مورد انتظار 25 وات را در خط تولید ارائه می دهد. با وجود همان حجم باتری و قدرت شارژر، سرعت شارژ گلکسی A34 کمتر از گلکسی A54 است.

در واقع، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی سامسونگ گلکسی A34 در عرض 15 دقیقه از صفر به 27 درصد می رسد، سپس در 30 دقیقه رقم 49 درصد را خواهید دید. شارژ کامل یک ساعت و نیم طول می کشد.

در مقایسه با رقبایی مانند Redmi Note 12 Pro شیائومی، در اینجا کاملاً شکست خورده به نظر می رسد و شاید بهتر باشد سامسونگ حداقل در مورد سرعت شارژ تلفن های همراه خود در سال آینده فکر کند.

نطر شما چی هست؟ گلکسی A34 شما را از نظر خودمختاری اغوا می کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا