اخبار فناوری

تست استرس OnePlus 10T را ببینید: OnePlus به گوشی تاشو نیاز ندارد!

حدود دو هفته پیش، شرکت OnePlus گوشی هوشمند شبه پرچمدار جدید خود را با این نام معرفی کرد OnePlus 10T او فاش کرد که اگرچه به طور رسمی جانشین OnePlus 10 Pro نیست، اما یک مدل جدیدتر است. انتظار می رفت برخلاف مدل 10 پرو چند ماه پیش، با مقداری نیرو خم شود به دو قسمت تقسیم شد، مدل جدید 10T با افتخار از تست استرس بیرون آمد و وان پلاس روی دوام این گوشی تمرکز کرد. با این حال، ویدئوی تست استقامت OnePlus 10T به بیرون درز کرده نشان می دهد که این شرکت به دوام گوشی های هوشمند خود اهمیتی نمی دهد.

تست مقاومت OnePlus 10T

یوتیوبر فناوری محبوب، JerryRigAll، اخیراً ویدیوی جدیدی را به اشتراک گذاشته است که در آن OnePlus 10T را مورد آزمایش قرار می دهد. در این ویدئو، او گوشی هوشمند را در معرض تست های مقاومت معمولی مانند خط و خش، شعله و خم شدن قرار می دهد. متأسفانه اولین پرچمدار امسال OnePlus در تست خمش شکست خورد و به دو قسمت تقسیم شد.

OnePlus 10T با قدرت شروع می شود زیرا مانند همه گوشی های هوشمند دیگر، شیشه ای روی صفحه نمایش خود دارد که در سطح 6 در مقیاس سختی Mohs خراش دارد، با شیارهای عمیق تر در سطح 7. صفحه نمایش حدود 20 ثانیه در زیر شعله فندک دوام می آورد. پیکسل‌ها سفید می‌شوند و در نهایت مانند پنل‌های AMOLED به طور کامل بازیابی نمی‌شوند.

تست مقاومت OnePlus 10T

تست مقاومت OnePlus 10T

تکیه دادن از جلو برای این گوشی مشکلی ندارد، اما تکیه دادن دوباره از پشت باعث شکسته شدن گوشی OnePlus می شود و OnePlus 10T دقیقاً در همان نقطه 10 Pro قرار دارد، درست در زیر شکستگی دوربین جزیره. واضح است که فراتر از ظاهر مشابه، این دو گوشی شباهت های داخلی و ساختاری دیگری با مدل 10 پرو دارند و متاسفانه به نظر می رسد وان پلاس هیچ تلاشی برای بهبود طراحی این دستگاه نکرده است.

نظر شما در مورد تست استرس OnePlus 10T چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا