اخبار فناوری

حذف تصادفی واتس اپ به شما امکان می دهد یک پیام را بازیابی کنید

سایر برنامه های پیام رسان برای مدت طولانی دارای ویژگی حذف پیام ها بودند تا اینکه سرانجام WhatsApp تصمیم گرفت به کاربران اجازه دهد پیام های ارسال شده در یک چت گروهی را حذف کنند. این یک ویژگی مورد انتظار برای برنامه پیام رسانی بود که میلیاردها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کردند. با این حال، اخیراً واتس‌اپ یک ویژگی حذف تصادفی جدید را معرفی کرده است که به شما امکان می‌دهد عمل «حذف برای من» را لغو کنید تا از سناریوهای احتمالی که در آن به‌طور تصادفی پیامی را فقط برای خودتان و نه دیگران حذف کنید، اجتناب کنید.

حذف تصادفی واتس اپ

گزارش گوشی موبایلتا به حال، اگر به طور تصادفی به جای «حذف برای همه» روی «حذف برای من» ضربه بزنید، امکان بازیابی پیام‌های حذف شده WhatsApp در چت گروهی وجود نداشت. همچنین هیچ راهی برای لغو آن و حذف پیام برای همه افراد در چت گروهی وجود نداشت.

در حال حاضر دو روش برای حذف پیام ها در واتس اپ وجود دارد. گزینه “حذف برای من” که فقط پیام را از دستگاه شما در یک چت یک به یک یا گروهی حذف می کند، اما همچنان برای گیرندگان پیام قابل مشاهده است. اگر می خواهید پیام از دستگاه گیرنده نیز حذف شود، باید «حذف برای همه» را انتخاب کنید.

حذف تصادفی واتس اپ

حذف تصادفی واتس اپ

اگر تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که بخواهید برای همه پیامی ارسال کنید اما به طور تصادفی آن را فقط برای خودتان حذف کرده اید، مطمئناً متوجه خواهید شد که چقدر خجالت آور است زیرا پیام برای شما حذف شده است و هیچ راهی برای بازگرداندن آن وجود ندارد. باقی می ماند تا همه بخوانند

ویژگی جدید بازیابی پیام های پاک شده واتس اپ به نام «حذف تصادفی» یک پنجره پنج ثانیه ای برای کاربران فراهم می کند تا عمل «حذف برای من» را لغو کنند. با بازیابی یک پیام، کاربران می توانند آن را برای همه حذف کنند. این یک ویژگی جالب است که واتس اپ به تازگی اضافه کرده است و انتظار می رفت خیلی زودتر انجام شود.

نظر شما در مورد قابلیت حذف تصادفی واتس اپ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا