اخبار فناوری

برخی از مشخصات تبلت شیائومی پد 6 به صورت رسمی تایید شده است

ما تاریخ انتشار را می دانیم تبلت شیائومی پد 6 برای 29 آوریل 1402 برنامه ریزی شده است. تا آن زمان تیزرهای رسمی و اطلاعات غیر رسمی بیشتری منتشر خواهد شد. با انتشار چند تیزر رسمی، برخی از مشخصات تبلت شیائومی پد 6 تایید شد.

تبلت شیائومی پد 6

سری Pad 6 شیائومی دارای 2 عضو خواهد بود که به نام های Xiaomi Pad 6 و Pad 6 Pro شناخته می شوند. هر دوی این دستگاه ها به عنوان محصولات درجه یک اما نه لزوما پرچمدار وارد بازار خواهند شد.

جدیدترین تیزرها مدل پایه را با تراشه نشان می دهند اسنپدراگون 870 تهیه خواهد شد. همانطور که می دانید اسنپدراگون 870 همان اسنپدراگون 865 با تغییراتی است. شیائومی پد 5 پرو از اسنپدراگون 865 استفاده می کند.

شیائومی پد 6 پرو اما با تراشه اسنپدراگون 8+ نسل اول این نسخه اصلاح شده پرچمدار سال گذشته خواهد بود.

علاوه بر این، شیائومی رسما تایید کرده است که سری جدید تبلت های این شرکت از صفحه نمایشی با نرخ تجدید 144 هرتز با تراکم 309 پیکسل بر اینچ (PPI) و وضوح 2.8K استفاده می کنند. هر دو مدل احتمالا دارای پنل 11 اینچی هستند، اما هنوز تایید رسمی وجود ندارد.

برند چینی شیائومی ادعا می کند که سری Pad 6 دارای باتری دو سلولی عظیم 8600 میلی آمپر ساعتی است که با حالت جدید خواب عمیق تا 47.9 روز در حالت آماده به کار دوام می آورد. برای شارژ باتری، تبلت ها از شارژ سریع سیمی 67 واتی پشتیبانی می کنند. بعید است که هر دوی این دستگاه ها از شارژ بی سیم پشتیبانی کنند.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر تبلت های سری Pad 6 شیائومی هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا