اخبار فناوری

عرضه شیائومی 13 اولترا با پیشرفته ترین لنز سامیکرون لایکا در ماه جاری رسما تایید شد.

شیائومی امروز بیانیه ای مشترک با لایکا منتشر کرد و پرچمدار رده بالای خود را معرفی کرد. شیائومی 13 اولترا، این ماه رسما تایید شد. شیائومی 13 اولترا این ماه در چین عرضه می شود و به “کامل ترین” لنز سامیکرون لایکا مجهز شده است. همچنین رسما تایید شده است که این مدل برخلاف نسل قبلی خود در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

معرفی شیائومی 13 اولترا

پس از ماه‌ها شایعات و افشای اطلاعات، به نظر می‌رسد که شیائومی 13 اولترا بالاخره در آینده‌ای نه چندان دور عرضه خواهد شد. در حالی که چند ماه پیش شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو به عنوان پرچمداران این برند چینی معرفی شدند، شیائومی 13 اولترا گوشی هوشمند پرچمدار سال شیائومی خواهد بود و اکنون این شرکت برای اولین بار رسما وجود آن را تایید کرده است.

طبق پوستر رسمی حساب کاربری Weibo شیائومی، این شرکت اکنون عرضه قریب الوقوع شیائومی 13 اولترا را تایید کرده است و انتظار می رود این پرچمدار در اواخر ماه جاری رسما معرفی شود.

معرفی شیائومی 13 اولترا

معرفی شیائومی 13 اولترا

این دو شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی مشترک اعلام کردند:این بار، آخرین راه حل اپتیکال برای تصویربرداری موبایل و جامع ترین لنز Summicron لایکا برای تصویربرداری موبایل تا به امروز را گرد هم می آوریم. لنزهای مختلف تلفن همراه، از زاویه دید عریض تا تله فوتو، برای اولین بار به قابلیت‌های نوری بسیار عالی دست یافته‌اند. این سری از فناوری های پیشرفته به شیائومی 13 اولترا جدید مجهز خواهند شد که در ماه جاری عرضه و در سراسر جهان عرضه خواهد شد.»

این بیانیه سه عنصر مهم را آشکار می کند: همکاری مستمر با لایکا در دوربین های اصلی و زوم، استفاده از “بی نقص ترین” لنز سامیکرون لایکا، و تایید عرضه جهانی Xiaomi 13 Ultra. مشخص نیست که آیا این پرچمدار در ماه جاری در بازارهای جهانی عرضه می شود یا خیر، اما مطمئنا در هفته های آینده در چین عرضه خواهد شد و در نهایت وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

در نهایت، نظر شما درباره معرفی شیائومی 13 اولترا در ماه جاری و عرضه جهانی این گوشی هوشمند پرچمدار چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا