اخبار فناوری

تغییرات بزرگ در مرکز کنترل iOS 17

حتی اگر به‌روزرسانی‌های جدید بر عملکرد و بهینه‌سازی تمرکز دارند، کاربر همچنان دوست دارد تغییرات بصری جدیدی را در نسخه جدید ببیند. اگر از کاربران iOS هستید، خبرهای خوبی برای شما داریم. گفته می شود تغییرات عمده ای در مرکز کنترل iOS 17 اتفاق خواهد افتاد.

مرکز کنترل iOS 17

انتظار می‌رود آپدیت جدید iOS 17 در 15 ژوئن، اولین روز از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در سال جاری منتشر شود. WWDC 2023 ارسال شده.

اگر می‌خواهید از نسخه بعدی iOS چه انتظاری داشته باشید، منبع ناشناس که جزئیات جزیره دینامیک آیفون 14 پرو را در سال گذشته شرح داده بود، جزئیاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ظاهرا iOS 17 بر بهبود عملکرد و ثبات تمرکز خواهد کرد، بنابراین نباید انتظار تغییرات عظیمی را داشته باشید، به استثنای یک استثنا.

لوگوی اپل

لوگوی اپل

ظاهراً این شرکت برای اولین بار از زمان معرفی مرکز کنترل را تغییر خواهد داد. این ویژگی 10 سال پیش با iOS 7 شروع به کار کرد. در iOS 11 کمی تغییر کرد و اکنون در iOS 17 به نظر می رسد تغییرات بزرگی رخ خواهد داد.

متاسفانه منبع این خبر جزئیات خاصی در مورد تغییر طراحی مرکز کنترل ارائه نکرده است. در iOS، این بخش برای کاربران آیفون است که به کنترل هایی مانند Wi-Fi، بلوتوث، روشنایی، صدا و سایر عملکردهای سیستم دسترسی سریع داشته باشند.

تاریخ کنفرانس WWDC 2023 اپل و معرفی iOS 17 مشخص شده است: 15 تا 19 ژوئن 1402

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید به روز رسانی iOS 17 می تواند شما را جلب کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا