اخبار فناوری

ظرفیت و قدرت باتری شارژر Nord CE 3 Lite توسط OnePlus اعلام شده است

اخیرا شایعات زیادی در مورد آن منتشر شده است شمال CE 3 Lite منتشر شده است. این اسمارت فون نه چندان دور بنچ گیک دیده شد و چند روز پیش قیمت و رندرهای احتمالی آن لو رفت. اکنون قدرت شارژر و ظرفیت باتری Nord CE 3 Lite توسط OnePlus اعلام شده است. در ادامه به بررسی اطلاعات منتشر شده می پردازیم.

OnePlus Nord CE 3 Lite در 15 آوریل معرفی می شود

وان پلاس اخیرا تایید کرده است که گوشی هوشمند Nord CE 3 Lite در تاریخ 4 آوریل معرفی خواهد شد. اکنون ظرفیت باتری این گوشی و قدرت شارژر آن مشخص شده است. OnePlus با انتشار پوستری تایید کرد که CA 3 Lite را از آن عرضه خواهد کرد باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت بالا داشتن و داشتن شارژ سریع 67 وات علاوه بر ظرفیت باتری Nord CE 3 Lite، تصاویر منتشر شده توسط OnePlus جزئیات طراحی این دستگاه را نیز آشکار می کند.

پوستر منتشر شده توسط OnePlus

بر اساس تصاویر رسمی منتشر شده توسط OnePlus، اکنون می دانیم که گوشی هوشمند آینده این شرکت دارای حسگر اثر انگشت بر روی دکمه پاور خواهد بود و دوربین سلفی در یک سوراخ قرار می گیرد. در قاب پشتی این گوشی هوشمند سه لنز دوربین را می بینیم که با دو حلقه از یکدیگر جدا شده اند. بین این حلقه یک فلاش LED بزرگ دیده می شود. به نظر می رسد قاب OnePlus Nord CE 3 Lite طراحی تخت خواهد داشت.

OnePlus NordCE 3 Lite

تایید شده است که OnePlus Nord CE3 Lite در رنگ های لیمویی و خاکستری عرضه خواهد شد. مانند GSM Arena او همچنین اشاره می کند که OnePlus اطلاعات سخت افزاری گوشی هوشمند آینده خود را فاش نکرده است. اما با توجه به درز اطلاعات اخیر، می دانیم که این گوشی قدرت پردازشی خود را از تراشه گرفته است اسنپدراگون 695 دوربین اصلی Nord CE 3 Lite نیز دارای سنسوری با وضوح 108 مگاپیکسل خواهد بود.

رندر و مشخصات OnePlus Nord CE 3 Lite + قیمت احتمالی فاش شد

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا