اخبار فناوری

رندرهای رسمی Motorola Moto G Stylus 5G (2023) فاش شد

موتورولا در حال توسعه گوشی هوشمند میان رده جدید سری Moto G Stylus خود است. پس از عرضه دو گوشی هوشمند Moto G Stylus 2020 و Moto G Stylus (2022)موتورولا می خواهد نسل بعدی این سری را در آینده نزدیک معرفی کند. رندرهای رسمی Moto G Stylus 5G (2023) اکنون فاش شده است. در ادامه به جزئیات این گزارش می پردازیم.

رندرهای رسمی Moto G Stylus (2023) جزئیات طراحی گوشی را فاش می کند

در اوایل ماه فوریه، رندرهای Moto G Stylus 5G (2023) به بیرون درز کرد. اما امروز، ایوان بلاس، افشاگر معروف مجموعه ای از چهار رندر رسمی جدید از گوشی هوشمند آینده موتورولا را به اشتراک گذاشت. این رندرهای جدید موتورولا Moto G7 Stylus 5G (2023) را در دو رنگ نشان می دهد. این تصاویر جدا از رنگ بندی، جزئیات طراحی گوشی هوشمند مورد بحث را فاش کردند. دو لنز دوربین در قاب پشتی Moto G Stylus 5G 2023 قابل مشاهده است. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی در یک سوراخ پانچ در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش قرار دارد.

رندر Moto G Stylus 5G (2023).

Moto G Stylus 5G (2023)

بر اساس این گزارش GSM Arenaحاشیه های صفحه نمایش این گوشی هوشمند موتورولا زیاد نیست. اما قسمت پایین صفحه نسبت به قسمت های دیگر حاشیه های بیشتری دارد. متاسفانه این مشکل در دنیای اندروید میان رده رایج است. قسمت پایینی شاسی این اسمارت فون واقعا بارگذاری شده است!

رندر Moto G Stylus 5G 2023

در این قسمت پورت USB Type-C، جک 3.5 میلی متری صدا، میکروفون اصلی، بلندگو و ورودی قلم قابل مشاهده است. طبق شایعات و افشای اطلاعات گذشته، Moto G Stylus 5G (2023) با 4 تا 6 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. پیش بینی می شود این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض به نسخه سیزدهم اندروید مجهز شود.

موتورولا Moto G Stylus 5G و Moto G 2022 به طور رسمی معرفی شدند

متأسفانه، اطلاعات بیشتری در مورد Motorola Moto G Stylus 5G (2023) وجود ندارد. احتمالا زمان زیادی تا معرفی این دستگاه باقی نمانده است. و اطلاعات بیشتر در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا