اخبار فناوری

نسخه ویژه OnePlus 11 فاش شد: Jupiter Rock

وان پلاس 11 حدود 2 ماه پیش رسما معرفی شد. این دستگاه در زمان عرضه دارای 2 رنگ مشکی و سبز بود. اکنون که نسخه ویژه وان پلاس 11 رونمایی شده است، می توان رنگ کرم با طراحی خاص را انتخاب کرد. نام این نسخه خاص، OnePlus 11 Jupiter Rock Edition شرق

نسخه ویژه OnePlus 11

اگر بخواهیم به فارسی بگوییم تا کمی قابل فهم تر باشد، این نسخه منحصر به فرد وان پلاس 11 «سنگ مشتری» نام دارد و با توجه به سطح بزرگترین سیاره منظومه شمسی طراحی شده است.

هر دستگاه مدل متفاوتی دارد. قاب عقب آن از ماده ای ساخته شده است که وان پلاس آن را “سنگ ریز کریستالی سه بعدیتماس می گیرد با توجه به این ماده خاص، هنگامی که در معرض نور قرار می گیرد، درخشش زیبایی در زیر وجود خواهد داشت.

وان پلاس 11

وان پلاس 11

OnePlus ادعا می کند که تحقیق و توسعه این قاب پشتی بیش از یک سال به طول انجامیده است و این ماده قبل از تبدیل شدن به پنل پشتی گوشی هوشمند OnePlus 11، 9 فرآیند پیچیده را طی می کند. این شرکت گفته است که تولید بسیار پیچیده بوده و بازدهی را به همراه خواهد داشت. فقط 25 درصد باشد. برای مقایسه، تولید پنل شیشه ای سبز این دستگاه بازدهی 50 درصدی دارد.

این برند لمس پنل جدید را “به اندازه سنگ یشمی که هزاران سال زیر آب چشمه بوده است بر روی پوست خنک و ملایم می داند”. مطمئناً مشتری یک سیاره گازی است، اما طراحی و مواد آن بر سنگ های ریز سنگی متکی است. بنابراین OnePlus نام “Jupiter Rock” را انتخاب می کند.

این نسخه با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و قیمتی برابر با رنگ های معمول سبز یا مشکی دارد. قیمت آن معادل 710 دلار است و تا چند روز آینده قابل سفارش است.

نظر شما در مورد این نسخه ویژه با همان قیمت مدل معمولی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا