اخبار فناوری

طراحی گوشی های سامسونگ به طراح سابق مرسدس بنز واگذار شده است

سامسونگ در یک مقاله رسمی اعلام کرد که تیم طراحی MX اکنون توسط Hubert H. Lee هدایت خواهد شد. لی نقش معاون اجرایی و رئیس تیم طراحی MX یا Mobile Experience را بر عهده خواهد گرفت. او قبلا به عنوان مدیر طراحی مرسدس بنز چین کار می کرد و بیش از دو دهه تجربه طراحی و رهبری را برای تیم طراحی موبایل سامسونگ به ارمغان می آورد.

طراحی گوشی های موبایل سامسونگ

لی به عنوان مدیر طراحی مرسدس بنز چین جوایز بسیاری را در ایالات متحده و چین دریافت کرد. لی در نقش جدید خود در سامسونگ، اکنون رهبری تیم MX Design را بر عهده خواهد داشت که مسئولیت طراحی محصولات گلکسی مانند سری گلکسی اس و زد، گلکسی تب، گلکسی واچ و سایر دستگاه ها را بر عهده دارد.

همانطور که در پیام رسمی ذکر شده است، استفاده از Hubert H. Lee به ارائه ظاهری جدید به محصولات گلکسی کمک می کند، بر اساس همان سبکی که میلیون ها نفر در سراسر جهان دوست دارند.

لی درباره شغل جدیدش گفت:

“من از پیوستن به شرکتی در خط مقدم نوآوری موبایل و رهبری تیمی که مسئول ایجاد تجربیات جدید تلفن همراه از طریق هنر طراحی است، هیجان زده هستم.”

اولین رئیس زن سامسونگ در بخش بازاریابی جهانی این شرکت منصوب شد

سامسونگ همچنین اولین مدیر عامل زن خود را در اوایل این ماه معرفی کرد. لازم به ذکر است که لی یانگ هی مسئولیت مرکز بازاریابی جهانی بخش DX (Device eXperience) سامسونگ را بر عهده گرفت که بر تجارت گوشی های هوشمند سامسونگ نظارت دارد.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما آیا تغییری در محصولات سامسونگ گلکسی ایجاد خواهد شد؟ کدام تحول شما را راضی خواهد کرد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا