اخبار فناوری

فروش سری گلکسی S22 کمتر از انتظارات سامسونگ بود

در اوایل سال جاری، زمانی که سامسونگ به طور رسمی سری گلکسی اس 22 را معرفی کرد، گزارش‌ها حاکی از برنامه‌ریزی این شرکت برای فروش 30 میلیون گوشی بود. با این حال، با نزدیک شدن به پایان سال، این شرکت ممکن است به اهداف فروش سری گلکسی S22 دست نیافته باشد.

فروش سری گلکسی اس 22 سامسونگ

بر اساس گزارشی که توسط رسانه های کره جنوبیسامسونگ ممکن است به فروش 30 میلیون دستگاهی خود برای سری گلکسی اس 22 نرسد. در مقایسه، مجموع عرضه سری گلکسی اس 21 در سال 2021 حدود 25 میلیون دستگاه بوده است. یکی از دلایل کاهش فروش گلکسی اس 22 می تواند مشکل GOS (سرویس بهینه سازی بازی) گوشی های رده بالای آن باشد. با این حال، رکود اقتصادی جهانی احتمالاً دلیل اصلی کاهش فروش در سه ماهه سوم و چهارم سال 2022 خواهد بود.

علاوه بر این، فروش Galaxy Z Flip 4 ممکن است از Galaxy Z Flip 3 عقب باشد. طبق گزارش ها، فروش جدیدترین تلفن تاشو سامسونگ در ایالات متحده و سایر بازارهای کلیدی عقب مانده است. در سال گذشته، گلکسی A12 با 51.8 میلیون دستگاه پرفروش ترین گوشی شرکت کره ای بود، در حالی که گلکسی A02 دومین گوشی پرفروش (18.3 میلیون دستگاه) بود.

فروش ضعیف سری گلکسی اس 22 سامسونگ

فروش سری گلکسی اس 22 سامسونگ

طبق تحقیقات انجام شده، گلکسی اس 22 نمی تواند به هدف فروش 30 میلیونی قبل از سری گلکسی اس 23 برسد. اگرچه فروش گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد در حال افزایش است، کاهش علاقه به پرچمدار کلاسیک به اهداف و اهداف سامسونگ لطمه می زند.

طبق گزارش‌ها، این شرکت در سال جاری گوشی‌های هوشمند 5G بیشتری فروخته است و ASP (متوسط ​​قیمت فروش) آن اندکی افزایش یافته است. به گفته Omdia، یک شرکت تحقیقاتی بازار، ASP سامسونگ از 280 دلار در سه ماهه دوم 2020 به 328 دلار در سه ماهه دوم 2021 و 383 دلار در سه ماهه دوم 2022 کاهش یافت.

به گفته منابع کره ای، سامسونگ شاهد افزایش ASP دستگاه خود تنها 2 درصد بوده در حالی که اپل شاهد افزایش 7 درصدی بوده است.

نظر شما در مورد انتظارات کمتر سامسونگ از فروش سری گلکسی S22 این شرکت چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا