اخبار فناوری

شیائومی پوکو F5 گواهینامه NBTC و NCC + تصاویر زنده دریافت می کند

سال گذشته، پوکو اف 4 او به عنوان یک “قاتل پرچمدار” واقعی معرفی شد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش بزرگ و تراشه قدرتمندی بود. با این حال دوربین های پوکو اف 4 کمی ضعیف بودند که با توجه به قیمت این گوشی منطقی است. جانشین این دستگاه، Poco F5، توسط شیائومی در حال توسعه است. انتظار داریم این گوشی در سه ماهه دوم سال جاری معرفی شود. POCO F5 گواهینامه های مختلفی را دریافت می کند. اکنون تصاویر زنده ای از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است.

شیائومی پوکو F5 نسخه تغییر نام یافته Redmi Note 12 Turbo خواهد بود

شیائومی پوکو F5 گواهینامه های NBTC و NCC را دریافت کرده است. Poco F5 در وب سایت NBTC اندونزی با شماره مدل 23049PCD8G فهرست شده است. متاسفانه، این تاییدیه هیچ یک از مشخصات Poco F5 را فاش نمی کند. اما لیست NCC تصاویر زنده از دستگاه را فاش کرد. همانطور که از تصاویر مشخص است، Poco F5 بسیار شبیه به آن است ردمی نوت 12 توربو آیا او دارد

تصویر زنده POCO F5

با توجه گزارش GizmochinaPOCO F5 احتمالاً نسخه تغییر نام یافته نوت 12 توربو خواهد بود که در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. سه لنز دوربین (شامل دو حلقه بزرگ و یک حلقه کوچک) در قاب پشتی این گوشی هوشمند قابل مشاهده است. صفحه نمایش کاملا صاف است و دوربین سلفی در یک سوراخ پانچ در مرکز بالای صفحه قرار دارد. NCC همچنین آداپتور شارژ F5 را نشان داد و تأیید کرد که همراه با تلفن همراه خواهد بود. اکنون می دانیم که POCO F5 یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

تصویر زنده Poco F5

بر اساس آخرین گواهینامه ها و گزارش های قبلی، مشخص است که پوکو F5 به عنوان یک نسخه از Redmi Note 12 Turbo در بازارهای بین المللی عرضه خواهد شد. ما انتظار داریم که پوکو F5 مانند نسل قبلی خود توجه خریداران را به خود جلب کند. احتمالا این گوشی هوشمند می تواند رقبای خود را به چالش بکشد.

تصویر زنده شیائومی پوکو F5 پرو لو رفت

نظر شما در مورد POCO F5 چیست؟ آیا نسخه تغییر برند Redmi Note 12 Turbo مورد توجه شما قرار خواهد گرفت؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا