اخبار فناوری

آیفون 15 اپل وارد فاز اولیه تولید آزمایشی شده است

بر اساس گزارش اخیر اخبار اقتصادی روزانه آیفون 15 اپل وارد مرحله “تست تولید” با مونتاژکننده اصلی این شرکت، فاکسکان، قبل از عرضه در اواخر تابستان امسال شده است.

تولید آزمایشی اولیه آیفون 15 اپل

بر اساس این گزارش، فاکس‌کان دستورالعمل‌هایی برای شروع «تولید آزمایشی اولیه ماشین» برای آیفون 15 و شروع معرفی محصول جدید (NPI) برای دستگاه دریافت کرده است. این فرآیند قبل از تولید انبوه آیفون 15 در اواخر سال جاری انجام می شود و قرار است فاکسکان را با نیازهای طراحی و تولید دستگاه آشنا کند.

این گزارش خاطرنشان می کند که روند تولید انبوه آیفون 15 در سال جاری با توجه به وضعیت تولید در چین و هند با سال های گذشته متفاوت خواهد بود. در نسخه ترجمه شده این گزارش آمده است:

لازم به ذکر است که آیفون جدید NPI امسال کمی با سال های گذشته متفاوت است، عمدتاً به این دلیل که فاصله بین تولید انبوه آیفون در چین و هند در حال کاهش است. در سال های اخیر زمان تولید انبوه این دو مکان بین شش تا نه ماه بوده است. سال گذشته به دو ماه و امسال به چند هفته کاهش می یابد.

تولید آزمایشی اولیه آیفون 15 اپل

تولید آزمایشی اولیه آیفون 15 اپل

انتظار می رود سری آیفون 15 دارای چهار مدل مطابق با اندازه های سری آیفون 14 امسال باشد که شامل آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 اولترا می شود.

شایعات حاکی از آن است آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 اولترا این دستگاه دارای قاب تیتانیومی، دکمه‌های ولوم لمسی حالت جامد و USB-C با سرعت انتقال سریع‌تر خواهد بود. مدل‌های استاندارد باید شامل Dynamic Island، یک پورت USB-C با سرعت انتقال فوق‌العاده سریع و احتمالاً یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز شود

همچنین ممکن است که تراشه A17 این دستگاه که در مدل‌های آیفون 15 پرو استفاده می‌شود، بیشتر بر روی راندمان انرژی و عمر باتری تمرکز دارد تا انرژی خام.

نظر شما در مورد تولید آزمایشی اولیه آیفون 15 اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا