اخبار فناوری

اینستاگرام ویژگی‌های جدید Reels را با الهام از Tik Tok معرفی کرده است

اینستاگرام در تلاش برای رقابت با TikTok در مورد ویدیوهای کوتاه است و اکنون این شبکه اجتماعی چندین مورد را دارد خصوصیت جدید برای پلتفرم Reels خود معرفی شد تا برای سازندگان جذاب تر شود.

ویژگی های جدید حلقه های اینستاگرام

بزرگترین تغییر در فرآیند ویرایش ویدیو است. کاربران اکنون می توانند کلیپ های ویدئویی آپلود شده، صدا، استیکرها و پوشش های متنی را به جای چند مرحله در یک صفحه ویرایش کنند. عکس‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط این شرکت، ویژگی ویرایش جدول زمانی مشابه TikTok را نشان می‌دهد که به تراز کردن کلیپ‌های صوتی و تصویری کمک می‌کند و انتقال را روان‌تر می‌کند.

کاربران اینستاگرام همچنین راه جدیدی برای یافتن ویدیوهای پرطرفدار خواهند داشت. روندها و چالش‌های آسان برای بازآفرینی بخشی از چیزی است که TikTok را به کانون محتوای جذاب تبدیل کرده است، و تا کنون، هیچ راه سریعی برای دیدن آنچه در Reels اتفاق می‌افتد وجود نداشته است. یک صفحه Reels جدید هشتگ ها و آهنگ های پرطرفدار در اینستاگرام و همچنین تعداد ویدیوهایی که از آن صدای خاص استفاده می کنند را جمع آوری می کند. سپس کاربران می توانند صدا را برای بعد ذخیره کنند یا آن را مستقیماً در ویدیوی خود اعمال کنند.

ویژگی های جدید حلقه های اینستاگرام

ویژگی های جدید حلقه های اینستاگرام

این به روز رسانی همچنین شامل ابزارهایی برای سازندگان است تا عملکرد محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنند و با طرفداران ارتباط برقرار کنند. افزودنی جدید به داشبورد تجزیه و تحلیل کل زمان صرف شده توسط مخاطب برای تماشای یک حلقه، از جمله بازپخش، و همچنین میانگین زمان تماشای یک ویدیو را نشان می‌دهد و هنگامی که یک دنبال‌کننده جدید از طریق یک ویدیوی Reel یافت می‌شود، به سازنده اطلاع می‌دهد.

راضی نگه داشتن سازندگان محتوا از نحوه کسب درآمد از این پلتفرم چالشی برای اینستاگرام و تیک تاک بوده است که هر دوی آنها بودجه خود را اصلاح کرده یا کاهش داده اند تا به کاربران برای محتوای با عملکرد بالا پاداش دهند. جایگزینی برای کسب درآمد از محتوا، تابلوهای فن مجازی بوده است، و TikTok، YouTube و Instagram همگی دارای نسخه‌ای از این ویژگی هستند.

نظر شما در مورد ویژگی جدید Reels اینستاگرام چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا