اخبار فناوری

تاریخ عرضه Huawei Band 8 به طور رسمی اعلام شد: 27 آوریل 1402 و با Nova 11

ما سری گوشی ها را می شناسیم نوا 11 هوآوی در 27 آوریل 1402 رونمایی خواهد شد.این رویداد میزبان محصولات دیگری نیز خواهد بود. همانطور که به طور رسمی تایید شده است، رونمایی از هواوی بند 8 نیز در همان روز و مراسم برگزار خواهد شد. جالب است که روز بعد، شیائومی بند 8 آشکار خواهد شد.

تاریخ عرضه Huawei Band 8

هواوی برای دستبند هوشمند جدید خود آماده باشید. Huawei Band 8 دوشنبه این هفته منتشر می شود. این شرکت یک پوستر تبلیغاتی از Band 8 را به اشتراک گذاشته است که طراحی کلی آن را نیز به نمایش می گذارد.

هواوی باند 8 آن را با یک قاب فلزی صاف جدید در همه طرف و سرامیکی ارائه می شود. بر اساس این پوستر می توان گفت که ظاهری شیک و مدرن به آن می بخشد.

همچنین واضح است که Huawei Band 8 در سه رنگ سبز، صورتی و مشکی عرضه خواهد شد. بند این دستبند دارای برجستگی های کمی است که طرح خوبی به آن می دهد.

هواوی باند 8

هواوی باند 8

صفحه نمایش مستطیلی هواوی باند 8 کمی بلندتر از مدل قبلی است. به عنوان یادآوری، Huawei Band 7 با صفحه نمایش لمسی 1.47 اینچی AMOLED عرضه شد. جزئیات صفحه نمایش نسل بعدی هنوز مشخص نیست.

یکی از مزیت های ویژه گجت های قابل حمل در این دسته، عمر باتری بالا و قیمت مناسب است. اگر هواوی بتواند با همان فرمول نسل قبل ادامه دهد، انتظار موفقیت خوبی برای Band 8 داریم. به خصوص که شیائومی بند 8 همچنان همان صفحه نمایش کوچک را حفظ می کند، اما نماینده هواوی صفحه نمایش بزرگتری دارد.

نطر شما چی هست؟ هواوی بند 8 برای شما جذاب تر است یا شیائومی بند 8؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا