اخبار فناوری

شرایط بسته اینترنت 100 گیگابایتی ارائه شده در روز پدر 1401 ❤️

پس از آن در مورد پکیج ویژه روز پدر ایرانسل 1401 وباولین مجموعه همراه ویژه برای روز پدر 1401 حرف زدیم حالا نوبت یه پکیج ویژه برای باباهای خاصه! وزیر ارتباطات برای روز پدر 1401 بسته اینترنت 100 گیگابایتی را هدیه اعلام کرد اما بسته اینترنت 100 گیگابایتی رایگان در روز پدر 1401 چه شرایطی دارد؟

جزئیات بسته اینترنت 100 گیگابایتی روز پدر 1401

عیس زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رسما در صفحه خود نوشت:

وی افزود: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر، ما در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصمیم داریم برای پدران عزیزی که در این روز خجسته صاحب فرزند می شوند، هدیه ای شگفت انگیز در نظر بگیریم، به همین منظور برای همه پدران دارای فرزند در سراسر کشور کشور امروز انشاالله بسته 100 گیگابایتی هدیه اینترنت رایگان به عنوان هدیه از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال می شود.

همانطور که در این اطلاعیه ذکر شد، پدران واجد شرایط برای دریافت بسته هدیه اینترنتی 100 گیگابایتی در روز پدر 1401 عبارتند از:

پدران عزیزی که در این روز خجسته صاحب فرزند می شوند. این روز خجسته مصادف با شنبه 15 بهمن 1401 است که امسال روز پدر است.

خوب، اگر شما هم جزو این بسته هدیه هستید، اول از همه باید موفقیت جدیدتان را به شما تبریک بگوییم ❤️

سپس وزیر ارتباطات هنوز نحوه اقدام برای دریافت این بسته هدیه را اعلام نکرده است. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر، این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

ضمناً شرایط استفاده از جمله تاریخ انقضا و عدم امکان فعال سازی پلتفرم اعلام نشده است.

بر اساس تجربه شاید برای فعال سازی این بسته هدیه مراجعه به پنجره خدمات هوشمند دولت ملی ضروری باشد. در طرح های قبلی با ثبت شماره تلفن خود درخواست اتصال به اینترنت رایگان را داشتید. لازم به ذکر است در زمان نگارش این خبر چنین امکانی در پنجره مذکور پیش بینی نشده بود.

نظر شما در مورد این هدیه چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا