اخبار فناوری

گوشی 5G هواوی با سیستم عامل HarmonyOS در حال توسعه است

به نظر می رسد هواوی با وجود محدودیت ها همچنان روی گوشی های هوشمند 5G کار می کند. وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین اخیراً درخواستی برای ثبت تلفن هوشمند 5G از هواوی دریافت کرده است. این به ما می گوید که یک گوشی 5G هواوی با سیستم عامل هارمونی در حال توسعه است.

گوشی 5G هواوی با سیستم عامل HarmonyOS

این گوشی با شماره مدل NOH-AN80 رعایت و مجوز دسترسی به شبکه در تاریخ 27 مهرماه ثبت شد. اطلاعات دسترسی به شبکه نشان می دهد که دستگاه یک تلفن همراه دو سیم کارته فعال است. همچنین از استاندارد مخابراتی NR NSA / NR SA / TD-LTE / LTE FDD / WCDMA / cdma2000 / CDMA 1X / GSM پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این دستگاه از فناوری eMBB (Enhanced Mobile Broadband) مبتنی بر 5G پشتیبانی می کند. در قسمت نرم افزار سیستم عامل HarmonyOS نیز در حال اجراست.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند 5G وجود ندارد. از شماره مدل به نظر می رسد که این دستگاه متعلق به سری Mate باشد. به نظر می رسد که به Huawei Mate 40 Pro متصل است. برای مقایسه، شماره مدل Huawei Mate 40 OCE-AN00 است. شماره مدل Mate 40 Pro NOH-AN00 و شماره مدل Mate 40 Pro Plus NOP-AN00 است.

آخرین مدل پرچمدار هوآوی سری Mate 50 است.این سری از ارتباطات ماهواره ای Beidou، حالت اضطراری باتری کم، شیشه سخت Kunlun و هارمونی OS 3 پشتیبانی می کند.البته هواوی میت 50 پرو یک گوشی 5G نیست، بلکه با قاب مخصوص این دستگاه است. تبدیل به یک گوشی هوشمند 5G می شود.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می‌کنید هواوی توانست بر محدودیت‌ها غلبه کند و گوشی 5G تولید کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا