اخبار فناوری

گلکسی M34 5G سامسونگ با تراشه اگزینوس و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، سامسونگ گوشی هوشمند میان رده اقتصادی گلکسی M34 5G را در هند معرفی کرد. این تلفن هوشمند نسبت به نسل قبلی خود، یعنی Galaxy M33، به روز رسانی های هیجان انگیزی دارد. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و ویژگی های این گوشی هوشمند جدید سامسونگ بیندازیم.

گلکسی M34 5G سامسونگ از راه رسید

گلکسی M34 5G سامسونگ دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است‌‌. این نمایشگر توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. دوربین سلفی این دستگاه، درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین می‌کند. این تراشه در Galaxy M33 5G نیز به کار گرفته شده بود. M34 5G در دو نسخه عرضه می‌شود. یک نسخه دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. و نسخه دیگر به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز شده است. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ برخوردار بوده و رابط کاربری OneUI را اجرا می‌کند.

Galaxy M34 5G

گلکسی ام ۳۴ 5G همانند سایر گوشی های میان رده اخیر سامسونگ، حداکثر تا ۴ سال آپدیت اساسی اندروید و تا ۵ سال نیز به روز رسانی های امنیتی را دریافت خواهد کرد. باتری این دستگاه ظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری داشته و توسط یک آداپتور ۲۵ واتی شارژ خواهد شد.

Galaxy M34

به سراغ مشخصات دوربین Galaxy M34 5G می رویم. سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال نیز برخوردار است. دوربین دیگر از نوع اولترا واید بوده و به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سوم از نوع ماکرو یا تشخیص عمق بوده و وضوح ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. برای عکاسی سلفی و برقراری تماس های ویدئویی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. سامسونگ بر روی این گوشی هوشمند Monster Shot 2.0 را معرفی کرده و حالت Nightography نیز در اپلیکیشن دوربین آن وجود خواهد داشت.

قیمت Galaxy M34

نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی هوشمند جدید سامسونگ با قیمت ۱۷,۹۹۹ روپیه (۲۱۷ دلار) در هند عرضه خواهد شد. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این دستگاه نیز قیمتی معادل ۱۸,۹۹۹ روپیه (۲۲۹ دلار) خواهد داشت. این دستگاه در سه رنگ نقره ای، آبی نیمه شب (سرمه ای) و آبی عرضه می‌شود.

گلکسی M33 و گلکسی M23 سامسونگ رسما معرفی شدند: گوشی 5G ارزان ۲۰۲۲ کره ای ها

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، پیش سفارش M34 5G از همین امروز آغاز شده و فروش این تلفن هوشمند نیز در رویداد Prime Day (پانزده جولای/ ۲۴ تیر) شروع خواهد شد. این دستگاه را می‌توان از طریق آمازون و یا فروشگاه های سامسونگ تهیه کرد. قیمت اولیه این گوشی برای نسخه ۶ گیگابایت رم معادل ۱۶,۹۹۹ روپیه (۲۰۵ دلار) بوده و نسخه ۸ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۱۸,۹۹۹ روپیه (۲۲۹ دلار) عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره Galaxy M34 5G سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/07/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-m34-5g-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B3-%D9%88-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا