اخبار فناوری

شارژر OPPO 300W در دست توسعه است

به نظر می رسد Oppo نمی تواند تنها برندی با شارژر 300 واتی مانند شیائومی باشد. شارژ ردمی 300 وات این شارژر در حال حاضر سریع ترین شارژر موجود در بازار است و یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی را در کمتر از 5 دقیقه به طور کامل شارژ می کند. اخیراً شنیده ایم که شارژر 300 واتی OPPO نیز در دست توسعه است.

شارژر OPPO 300 وات

بر اساس گزارش ها، برند چینی OPPO در حال کار بر روی فناوری شارژ سریع جدیدی است که می تواند رقیب فناوری شارژ 300 واتی معرفی شده توسط Redmi باشد. همانطور که گفته شد، فناوری جدید هنوز در حال توسعه است و با باتری 4450 میلی آمپر ساعتی (ظرفیت اسمی 4600 میلی آمپر ساعت) همراه خواهد بود.

به طور کلی، فناوری شارژ سریع نه تنها برای افزایش سرعت شارژ، بلکه برای بهبود کارایی مدیریت دما و مدیریت جریان برق است. فناوری شارژ SuperVOOC Oppo باید حداقل تا زمانی که باتری به 80 درصد برسد در حداکثر توان خود باقی بماند.

این عملکرد بهتر از شارژ 300 واتی ردمی است که فقط 3 ثانیه در 290 وات ماند و سپس با قدرت کمتر شارژ شد.

اگرچه تاریخ انتشار فناوری جدید SuperVOOC هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می رود تا قبل از پایان سال جاری رونمایی شود.

در حال حاضر بیشترین قدرت شارژی که در یک گوشی هوشمند تجاری می توانید بخرید، استفاده می شود. Realme GT 3 شرق این برند زیرمجموعه Oppo است و قدرت شارژ 240 واتی SuperVOOC را ارائه می دهد.

البته این را به خاطر بسپارید شارژر 260 واتی اینفینیکس هم معرفی شد اما یک وسیله نمایشی برای نمایش است و محصول تجاری با این فناوری در بازار ارائه نشده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا اولین موبایل تجاری با شارژر 300 واتی توسط شیائومی عرضه می شود یا اوپو؟ شما چی فکر میکنید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا