اخبار فناوری

ظرفیت باتری گلکسی S23 و S23 Plus توسط گواهی FCC فاش شد

اخیراً شایعه شده بود که ظاهراً سامسونگ قصد دارد از این سری استفاده کند گلکسی اس 23 در فوریه در سانفرانسیسکو رونمایی خواهد شد. اگر این حدس و گمان درست باشد، حداقل چند ماه تا رونمایی رسمی از این گوشی ها فاصله داریم. این در حالی است که اخیرا گواهی FCC پرچمداران سامسونگ گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس فاش شده است که نشان دهنده ظرفیت باتری این دو دستگاه است.

ظرفیت باتری گلکسی اس 23

همانطور که گفته شد، Galaxy S23 و Galaxy S23+ اخیراً گواهی FCC را دریافت کرده اند. اسنادی که اخیراً برخط پیدا شد که برخی از جزئیات ظرفیت باتری این گوشی ها را تایید می کند. طبق این گواهی، مدل پایه گلکسی اس 23 از باتری شماره مدل EB-BS912ABY استفاده می کند که اگرچه ظرفیت نامی آن 3785 میلی آمپر ساعت است، اما تا ظرفیت 3900 میلی آمپر ساعت قابل ارتقا است.

باتری داخل Galaxy S23+ که ظرفیت آن چند ماه پیش فاش شد، دارای شماره مدل EB-BS916ABY است. طبق گزارش های قبلی، باتری باید توسط ATL ساخته شود و طبق گفته FCC، ظرفیت اسمی آن 4565 میلی آمپر ساعت است که احتمالاً به این معنی است که سامسونگ آن را با ظرفیت معمولی 4700 میلی آمپر ساعت عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد هر دو گوشی توسط FCC با شارژرهای 25 واتی آزمایش شده‌اند، اما این لزوماً به این معنی نیست که قدرت شارژ نهایی آنها به 25 وات محدود شده است. در حال حاضر، Galaxy S22+ دارای شارژ 45 واتی است، بنابراین احتمالاً Galaxy S23+ نیز از همین روش پیروی خواهد کرد.

ظرفیت باتری Galaxy S23 در گواهی FCC

ظرفیت باتری Galaxy S23 در گواهی FCC

اگرچه FCC جزئیات دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه‌ها را توضیح نداده است، اما کوالکام و بنچمارک‌های آنلاین تقریباً تایید کرده‌اند که سری گلکسی S23 از چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد. حتی در بازارهایی که معمولاً پرچمداران S در مدل اگزینوس عرضه می شوند. از این منظر، پرچمدار بعدی سامسونگ ممکن است یکی از هیجان انگیزترین گوشی های سال های اخیر باشد. به خصوص اگر شایعات صحت داشته باشند و سری گلکسی اس 23 با نسخه سفارشی اسنپدراگون 8 نسل 2 بهینه شده برای رابط کاربری One UI عرضه شود.

نظر شما در مورد ظرفیت باتری سری گلکسی S23 در تاییدیه FCC چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا