اخبار فناوری

دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا بار دیگر تایید شد

سامسونگ با گلکسی اس 20 اولترا قدمی فراتر گذاشت و وارد دنیای رزولوشن 108 مگاپیکسلی برای گوشی های پرچمدار شد. حدود 3 سال از آن زمان می گذرد و اکنون زمان بهبود دوباره است. به تازگی دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا تایید شده است.

دوربین 200 مگاپیکسلی Samsung Galaxy S23 Ultra

حدود 1 ماه پیش در مایفون مگ برای شما نامه نوشتیم دوربین 200 مگاپیکسلی Unknown برای Galaxy S23 Ultra استفاده خواهد شد. 2 هفته بعد، این را شنیدیم Galaxy S23 Ultra این دوربین از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 استفاده خواهد کرد.

از این نظر، گزارش دیگری امروز به نظر می رسد این اطلاعات را تا جایی که یک شایعه می تواند پیش برود، تأیید کند!

دوربین 200 مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra

دوربین 200 مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra

به گفته منابعی در زادگاه سامسونگ در کره، این شرکت به “شرکای کلیدی دوربین” اطلاع داده است که از یک دوربین 200 مگاپیکسلی در دستگاه پرچمدار نسل بعدی خود استفاده خواهد کرد.

رزولوشن فعلی 108 مگاپیکسلی که دو نسل پیش با گلکسی اس 20 اولترا عرضه شد. اگرچه در نسل اول خود نقاط ضعفی داشت، اما پس از سال ها و در گلکسی اس 22 اولترا می تواند عرضه جذابی داشته باشد.

بنابراین سامسونگ دوباره بازی اعداد را انجام خواهد داد. اوایل اولین موبایل با دوربین 200 مگاپیکسلی توسط موتورولا در مدل X30 Pro معرفی شد. این دستگاه یک پرچمدار اقتصادی زیر 600 دلار برای بازار چین است. البته سنسور تصویر این گوشی با گلکسی اس 23 اولترا متفاوت است.

شایعات همچنین به همین وضوح برای Xiaomi 12T Pro اشاره می کنند. با این حال، انتظار نمی رود که این دستگاه اقتصادی شیائومی از حسگر تصویر مشابه گلکسی اس 23 اولترا استفاده کند. البته سنسور معمولی لزوماً به معنای خروجی یکسان نیست و عواملی مانند مونتاژ لنز و پردازش تصویر نیز در این امر دخیل هستند.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید یک دوربین 200 مگاپیکسلی می تواند گلکسی اس 23 اولترا را جذاب تر کند؟ به هر حال، شایعات از دوربین 48 مگاپیکسلی برای آیفون 14 پرو خبر می دهند که نشان می دهد سال 2023 می تواند سال تصاویر بزرگتر (با مگاپیکسل بالاتر) برای علاقه مندان به عکاسی با موبایل باشد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا