اخبار فناوری

با انتشار فیلمی غیر رسمی از گلکسی S21 پلاس طراحی این گوشی تایید شد.

مدل و طراحی گوشی گلکسی S21 پلاس در یک فیلم واقعی افشا شده است.

با انتشار فیلمی غیر رسمی از گلکسی S21 پلاس طراحی این گوشی تایید شد.

افشای اطلاعات در مورد سری گلکسی S21 همچنان ادامه دارد. ما صرفاً در مورد شماره مدل S-Pen برای گلکسی S21 الترا صحبت می کنیم ولی اکنون فردی عملاً یک ویدئوی کاملی از گلکسی S21 پلاس منتشر کرده است. به درستی  گوشی دقیقاً همان طوری به نظر می رسد که در رندرها شاهد بودیم، فقط این بار، این یک فیلم واقعی است. به نظر می رسد که فردی قبل از انتشار گوشی آن را استفاده کرده است و واقعاً عالی به نظر می رسد.

مدل و طراحی گوشی گلکسی S21 پلاس در یک فیلم واقعی افشا شده است.

ویدیویی توسط یک کاربر یوتیوب به نام Random Stuff 2 در یوتیوب منتشر شده که به شدت گوشی را نوار پیچ کرده که لیبلهای آن مشخص نباشند. با این وجود، هرآن چه که لازم بود در مورد این گوشی مشاهده کنیم در این فیلم نشان داده شده است.

جالب ترین اطلاعات در مورد این گوشی این است که به نظر می رسد که گلکسی S21 پلاس یک صفحه نمایش تخت با لبه ی تراشیده شده ی بسیار باریک داشته باشد که تقریباً منحنی به نظر می رسد. این مدل SM-G996U است که از نوع یک گوشی بدون قفل می باشد؛ نام Lahaina که در این گوشی به چشم می خورد اسم مستعاری برای چیپست اسنپدراگون 888 می باشد.

در پشت گوشی یک دوربین سه گانه با یک برآمدگی بسیار بسیار کوچک وجود دارد. من طراحی این مدل گوشی را دوست دارم که با طراحی نسل قبلی گوشی های گلکسی S متفاوت است و به نظر می رسد این گوشی با موادی پوشانده شده باشد؛ بنابراین گفتن رنگ گوشی در اینجا امکان پذیر نیست.

این کاربر همچنین نتیجه ی تست گیگ بنچ 5 را ارائه کرده است که گلکسی S21 پلاس در تست تک هسته ای 1115 امتیاز و در تست چند هسته ای 3326 امتیاز را کسب کرده است. لازم به ذکر نیست که یک نتیجه ی چشمگیر وجود دارد. اما شما می توانید با ارائه ی نسخه ی نهایی این گوشی انتظار عملکرد بهتری از این گوشی داشته باشید.

نیازی به گفتن نیست، ولی با دیدن این فیلم افشا شده هیجان من حتی بیشتر هم شده است. من یک کاربر طولانی مدت سامسونگ هستم، بنابراین قطعاً من به دنبال گوشی هایی هستم که سامسونگ در جدول از سری گلکسی S21 قرار می دهد. و مسلماً به محض این که وارد بازار شود یکی از آنها را خریداری خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا