اخبار فناوری

تولید آیفون 14 پرو پس از اعتراضات در کارخانه فاکسکان 6 میلیون دستگاه کاهش یافت

طبق آخرین گزارش بلومبرگآشفتگی اخیر در کارخانه فاکسکان در ژنگژو چین احتمالاً منجر به کاهش تولید 6 میلیون دستگاه آیفون 14 پرو خواهد شد. این رقم بر اساس اظهارات افراد آشنا با عملیات مونتاژ اپل در این کارخانه است. تعداد دقیق کمبودها هنوز مشخص نیست و بستگی به نحوه مدیریت فاکسکان با این وضعیت دارد. کارخانه فاکسکان در ژنگژو مرکز اصلی تولید مدل های سری آیفون 14 پرو است.

کاهش تولید آیفون 14 پرو

آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس محبوب ترین گوشی های اپل در حال حاضر هستند و این شرکت در تلاش است تا آنها را در قفسه های خود نگه دارد. با این حال، اعتراضات اخیر به محدودیت های کرونا، وضعیت وخیم تولید آیفون 14 پرو را بدتر کرده است.

طبق گزارش بلومبرگ، یک منبع نزدیک به کارخانه فاکسکان می گوید که می تواند نزدیک به 6 میلیون آیفون کمتر از حد انتظار تولید کند. این عدد می تواند با تغییر وضعیت در ژنگژو بهبود یابد و بیشتر به توانایی فاکسکان برای بازگرداندن عملیات عادی بستگی دارد.

این وضعیت ناشی از محدودیت های شدید کرونا در چین است که کارگران را مجبور می کند در کارخانه فاکسکان قرنطینه شوند. اپیدمی کرونا در پایان ماه اکتبر کارکنان را از مرزها دور کرد و به اخراج و اعتراضات گسترده منجر شد.

کاهش تولید آیفون 14 پرو

کاهش تولید آیفون 14 پرو

فاکسکان سعی کرد با ارائه بسته های تشویقی به کارمندان ناراضی و استخدام کارمندان جدید، اوضاع را تحت کنترل نگه دارد. این شرکت به حداقل 100000 کارمند اضافی برای بازگرداندن تولید به مسیر اصلی نیاز داشت و آنقدر سریع استخدام می کرد که فضای قرنطینه تمام می شد.

پس از شورش ها و بسیاری از شکایات دیگر، اپل کارگرانی را به کارخانه فرستاد تا به رفع مشکلات کمک کنند. مشخص نیست که آیا حضور اپل به بازگرداندن تولید به برنامه زمانی که قرنطینه‌های ویروس کرونا در چین ادامه دارد کمک می‌کند یا خیر.

نظر شما در مورد کاهش تولید آیفون 14 پرو اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا