اخبار فناوری

اولین آیفون تاشو با استفاده از لولا موتورولا Razr 2020 سرانجام به واقعیت تبدیل شد

آیا می خواهید آن را یک دیپ فیک یا یک شاهکار مهندسی بنامید؟ اما یکی کاربر چینی به تازگی، این شرکت اولین آیفون تاشو به نام iPhone V را توسعه داده است که از فرم طراحی Galaxy Z Flip و Motorola Razr استفاده می کند. این دستگاه با قطعات اصلی آیفون و لولا از گوشی تاشو Motorola Razr 2020 ساخته شده است و به گفته سازنده آن زمان زیادی برای کار آن صرف شده است.

اولین آیفون تاشو

هفته گذشته، مدیران سامسونگ آشکار کرد آنها انتظار دارند اپل تا سال 2024 وارد بازار گوشی های هوشمند تاشو شود، با قابلیت های زنجیره تامین فعلی برای Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4. در همین حال، یک کاربر شبکه اجتماعی چینی bilibiliاخیراً یک آیفون تاشو خانگی به نام iPhone V از قطعات یک آیفون و چندین گوشی هوشمند تاشو دیگر ساخته است.

اولین آیفون تاشو

اولین آیفون تاشو

به طور خاص، این پروژه از قطعات Galaxy Z Flip و Motorola Razr برای ایجاد یک آیفون تاشو شبیه به Galaxy Z Flip 4 استفاده می کند. زیرا این بخش با محفظه چاپ سه بعدی به سختی نمایش دستگاه تاشو را در خود جای می دهد. به همین ترتیب، دستگاه ضخیم‌تر از تلفن‌های تاشو فعلی است و فضای بیشتری نسبت به تلفن‌های تاشو واقعی دارد.

با این حال، این پروژه نشان می دهد که چگونه یک آیفون تاشو می تواند در تئوری کار کند. احتمالا اگر اپل گوشی تاشو خود را عرضه کند، یک صفحه نمایش ثانویه نیز به همراه خواهد داشت. در نتیجه، ما مشکوک هستیم که این شرکت همچنین iOS را برای نمایشگر تاشو بهینه کند، همانطور که اخیراً برای iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max انجام داد. متأسفانه باید دید اپل تا چه اندازه از فناوری نمایشگر تاشو استفاده خواهد کرد. با این حال، تحلیلگران انتظار دارند که این شرکت ابتدا یک آی‌پد تاشو روانه بازار کند، هرچند شایعاتی در مورد مک‌بوک تاشو 20 اینچی نیز وجود دارد.

در نهایت، نظر شما در مورد اولین آیفون تاشو که توسط یک مهندس چینی ساخته شده است چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا