اخبار فناوری

مشخصات سخت افزاری شیائومی 13 پرو تایید شده است

رویداد رونمایی از پرچمدار جدید شیائومی در زادگاه این برند که چین است در تاریخ 10 دسامبر 1401 تاسیس خواهد شد.انتظار داریم حداقل 2 نفر از اعضای ساده و حرفه ای خانواده شیائومی 13 را در طول این رویداد ببینیم. اخیرا و در تیزرهای رسمی مشخصات سخت افزاری شیائومی 13 پرو تایید شده.

مشخصات سخت افزاری شیائومی 13 پرو

مانند سال گذشته، مدل ساده شیائومی 13 یک پرچمدار جمع و جور خواهد بود و نسخه پرو با صفحه نمایش بزرگتر عرضه خواهد شد. رندرهایی که تاکنون به بیرون درز کرده است نشان می دهد که این دو دستگاه طراحی مشابهی خواهند داشت. اخیرا یک منبع موثق رندری را منتشر کرده است که به نظر می رسد شیائومی 13 پرو باشد. می توانید این تصویر را در بالا مشاهده کنید.

شیائومی 13 پرو در رندر فاش شده به رنگ سبز دیده می شود. این ماژول دوربین مربعی دارد که شامل یک دوربین سه گانه با برند لایکا و فلاش LED است. دیروز، شیائومی تیزرهای رسمی برای سری Xiaomi 13 منتشر کرد که نشان می داد شیائومی 13 پرو دارای صفحه نمایش با لبه های خمیده خواهد بود.

از نظر طراحی، شیائومی 13 استاندارد احتمالاً همان طراحی قاب پشتی خواهد داشت. با این حال، صفحه نمایش تخت در جلو دارد. انتظار می رود هر دو دستگاه با سیستم عامل اندروید 13 عرضه شوند که ممکن است با MIUI 14 عرضه شود.

یکی دیگر از تیزرهای منتشر شده توسط شیائومی که می توانید آن را در اینجا مشاهده کنید، به ما می گوید که شیائومی 13 دوگانه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. این شرکت ادعا می کند که رم LPDDR5X عملکرد را تا 33 درصد بهبود می بخشد و حافظه داخلی UFS 4.0 سرعت 100 درصدی را در Xiaomi 13 افزایش می دهد.

ظرفیت باتری دو برادر اول شیائومی 13 دقیقا مشخص نیست. با این حال، انتظار می رود مدل پایه دارای شارژ 67 وات باشد، در حالی که نسخه Pro می تواند شارژ 120 واتی را ارائه دهد. انتظار می رود هر دو گوشی دارای یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی باشند. گمانه زنی ها حاکی از آن است که شیائومی 13 پرو از لنز 1 اینچی سونی IMX989 استفاده خواهد کرد.

رویداد معرفی سری 13 شیائومی همچنین شاهد ورود چندین محصول دیگر مانند رابط کاربری MIUI 14، هدفون Xiaomi Buds 4 و ساعت هوشمند Xiaomi Watch S2 خواهد بود.

نطر شما چی هست؟ مشخصات سخت افزاری شیائومی 13 و 13 پرو نظر شما را جلب می کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا