اخبار فناوری

تغییرات جدید سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا فاش شد: بهبود بلندگو، فوکوس دوربین و تثبیت کننده

طبق اطلاعات منتشر شده توسط افشاگر معروف، جهان یخیسامسونگ گلکسی اس 23 اولترا حداقل چهار ارتقاء قابل توجه نسبت به نسل قبلی خود دریافت کرده است. به گفته این افشاگر، تغییرات جدید گلکسی اس 23 اولترا شامل بهبودهایی در اسپیکر و میکروفون گوشی و همچنین بهبود فوکوس و تثبیت دوربین خواهد بود.

Samsung Galaxy S23 Ultra تغییرات جدید

قبلا در مورد تفاوت های دو مدل از سری گلکسی اس اولترا سامسونگ صحبت کرده بودیم. در مورد دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی S23 Ultra، پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 و صفحه نمایش با خمیدگی کمتر. اکنون Ice Universe تصمیم گرفته است بر جزئیات دیگری تمرکز کند که ممکن است نادیده گرفته شده باشند. به طور خلاصه، افشاکننده ادعا می کند که Galaxy S23 Ultra به روش های زیر بسیار بهتر از نسل قبلی خود خواهد بود:

صدای بلندگو و کیفیت بیس بهبود یافته است.

مشکلات فوکوس فوق العاده S22 رفع شد.

لرزش دوربین به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

میکروفون “عالی” است.

Samsung Galaxy S23 Ultra تغییرات جدید

Samsung Galaxy S23 Ultra تغییرات جدید

شکایات مربوط به فوکوس دوربین گلکسی اس 22 اولترا بیشتر شامل مواردی مانند «تأخیر» و «تار» است. از نظر صدا، پرچمدار فعلی این شرکت به سختی می تواند با رقبایی مانند آیفون 14 پرو اپل از نظر باس رقابت کند. بسیاری از خریداران S22 Ultra به بلندگوهای کوچک، ضعیف یا کم حجم آن اشاره کرده اند. بنابراین، اگر این دو حوزه حیاتی واقعاً با Samsung Galaxy S23 Ultra بهبود یابند، مشتریان بیشتری جذب آن خواهند شد.

تثبیت‌کننده تصویر و ویدیوی گلکسی اس 22 اولترا نیز نسبت به گلکسی اس 21 اولترا بهبودهایی را شاهد بود، بنابراین جای تعجب نیست که گلکسی اس 23 اولترا نیز از این جنبه بهبود یافته است، به خصوص اگر عکس‌های فوق‌العاده‌ای را هنگام بزرگ‌نمایی ارائه دهد. در نهایت، افشاکننده ادعا می کند که S23 Ultra دارای یک میکروفون عالی است. در حالی که کاربران در حال حاضر هیچ مشکلی با کیفیت صدا و تماس نسل فعلی ندارند، سامسونگ نیز در حال برنامه ریزی برای بهبود آن است.

نظر شما درباره تغییرات جدید سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا