اخبار فناوری

اپلیکیشن Theme Park سامسونگ امکان شخصی‌سازی رنگ در رابط کاربری گوشی‌های گلکسی را می‌دهد

از زمان معرفی Material You با اندروید 12، گوگل به کاربران این امکان را داده است که با استفاده از والپیپر گوشی، تم‌های رنگی سفارشی ایجاد کنند. اما به‌دلیل ارائه رنگ‌های خسته‌کننده و بعضاً نه‌چندان سرحال، بسیاری از کاربران شکایت داشته و به‌دنبال راه‌حل بهتری بوده‌اند. درحالی‌که به‌نظر می‌رسد رنگ‌های پررنگ‌تر Material You در اندروید 14 آینده ارائه شود، سامسونگ با آخرین نسخه از اپلیکیشن Theme Park پیش‌دستی کرده و به کاربران خود این امکان را داده است تا درهنگام ایجاد یک تم، تنظیم رنگ‌ها را به‌صورت سفارشی تغییر دهند.

اپلیکیشن Theme Park سامسونگ

اپلیکیشن Theme Park مدتی است که در دسترس می‌باشد و به کاربران این امکان را می‌دهد که تم‌ها را بر اساس والپیپر گوشی خود ایجاد کنند. استفاده از این برنامه ساده است و گزینه‌های زیادی را حتی در مراحل اولیه خود ارائه می‌دهد. درحالی‌که این گزینه‌های سفارشی‌سازی بسیار قوی بودند، سامسونگ در مورد رنگ‌ها شخصی‌سازی‌های فراوانی را در اختیار کاربران قرار نداده و تنها یک پالت ازپیش انتخاب‌شده از رنگ‌های مشابه با آنچه روی والپیپر یافت می‌شد، ارائه می‌کرد.

به‌روزرسانی جدید Theme Park اما، امکان این را تغییر داده و به کاربران این آزادی را می‌دهد تا انواع ترکیب رنگ‌های جالب را ارائه کنند و همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، شما تقریباً آزاد هستید که هر ترکیب رنگی را که می‌خواهید انتخاب کنید. علاوه‌بر انتخاب رنگ‌های سفارشی، کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از کد HEX تنظیمات اشباع را انجام دهند و با رنگ‌های دقیق‌تری گوشی خود را شخصی‌سازی کنند. کاربران حتی می‌توانید تنظیمات رنگی سفارشی را برای تم‌های روشن و تاریک خود انجام داده و همه چیز را به سطح کاملاً جدیدی برسانند.

اپلیکیشن Theme Park سامسونگ

اپلیکیشن Theme Park سامسونگ

هنگامی که تم سفارشی خود را ایجاد کردید، گزینه ذخیره آن را خواهید داشت که بازیابی آثار خود را در زمان‌های بعدی آسان می‌کند. این برنامه فقط برای کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ در دسترس است و می‌توانید Theme Park را ازطریق افزونه‌ی اپلیکیشن Good Lock سامسونگ دانلود کرده و یا آن را مستقیماً از Galaxy Store دانلود کنید.

نظر شما پیرامون شخصی‌سازی‌های فراوان ارائه‌شده با برنامه Theme Park سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/01/%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-theme-park-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا