اخبار فناوری

تبلت ارزان قیمت Lenovo Tab M9 با صفحه نمایش 9 اینچی رسما معرفی شد

لنوو از تبلت جدیدی رونمایی کرد که بین Tab M8 و Tab M10 قرار گرفته است. این مدل تبلت ارزان قیمت جدید لنوو Lenovo Tab M9 نام دارد و درست حدس زدید! صفحه نمایش 9 اینچی دارد. این تبلت که لنوو می گوید برای کودکان نیز بهینه شده است، در نمایشگاه CES 2023 عرضه می شود، اما عجله ای برای عرضه به بازار وجود ندارد زیرا حدود بهار 1402 عرضه می شود. قیمت مدل پایه تبلت Lenovo Tab M9 ارزان از 140 دلار شروع می شود. .

تبلت Lenovo Tab M9 ارزان قیمت

تبلت تب لنوو M9 دارای صفحه نمایش LCD 9 اینچی با وضوح HD+ یا 1340 x 800 پیکسل، نسبت تصویر 15:9، حداکثر روشنایی تا 400 نیت و پوشش فضای رنگی 60٪ NTSC.

شما یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی برای باز کردن قفل با چهره دریافت می کنید که شکاف حسگر اثر انگشت را پر می کند. در پشت یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی قرار دارد.

تب لنوو M9

تب لنوو M9

تب لنوو M9 برای پخش محتوای HD از Netflix تأیید شده است و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی آن تا 13 ساعت پخش ویدیو را نوید می دهد. تجربه صوتی توسط بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos بهبود یافته است. همچنین امکان اتصال هدفون به جک 3.5 میلی متری نیز وجود دارد.

در قلب این تبلت مقرون به صرفه، تراشه Mediatek Helio G80 قرار دارد که دارای پردازنده مرکزی یا CPU مجهز به 2 هسته Cortex-A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و 6 هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. در قسمت گرافیک، پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 قابلیت اجرای بازی های سبک را دارد.

مدل پایه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود، اما گزینه های 4/64 گیگابایتی و 4/128 گیگابایتی نیز وجود دارد. همچنین یک اسلات microSD برای حداکثر 2 ترابایت حافظه اضافی وجود دارد.

مدل پایه همچنین دارای Wi-Fi 5 (ac)، بلوتوث 5.1 و GPS است. با این حال، یک مدل 4G نیز برای اتصال در حال حرکت در دسترس خواهد بود. پورت USB-C این تبلت را با یک شارژر 10 واتی شارژ خواهد کرد.

لنوو یک قاب محافظ سیلیکونی ساده و یک کیف با پایه داخلی ارائه خواهد کرد. تب M9 دارای اندروید 12 و همچنین چندین برنامه از پیش نصب شده است: Google Kids Space، YouTube Kids، Netflix و غیره.

نظر شما در مورد تبلت اقتصادی جدید لنوو چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا