اخبار فناوری

آیپد تاشو اپل تولید نخواهد شد، اگر این مشکل برطرف نشود

مدت زیادی است که شایعات متعددی درباره آیپد تاشو اپل می‌شنویم. برخی می‌گویند آیپد تاشو اپل تا سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ و با نمایشگر ۷ یا ۸ اینچ عرضه خواهد شد. بعضی دیگر معتقدند که آیپد تاشو اپل احتمالا زمستان ۱۴۰۳ عرضه شود. در میان از اختلاف‌نظرهای منابع مختلف، به تازگی شنیده شده که آیپد تاشو اپل تولید نخواهد شد، اگر این مشکل برطرف نشود.

آیپد تاشو اپل

مدتی است که گزارش‌هایی در مورد تمرکز اپل روی یک آیپد تاشو داریم. با این حال، به تازگی گفته شده که اگر اپل نتواند یک مشکل کلیدی محصولات تاشو را رفع کند، شاید هرگز چنین محصولی تولید نکند.

مارک گورمن، روزنامه نگار بلومبرگ، در خبرنامه Power On خود ادعا کرد که اپل واقعا در حال بررسی تولید آیپد تاشو است. با این حال، وی اضافه می‌کند که اپل هم راهی برای تولید صفحه نمایش تاشو بدون چین‌وچروک در بخش لولا پیدا نکرده است.

چین و چروک نمایشگر گلکسی زد فولد ۵ در بخش لولا

چین و چروک نمایشگر گلکسی زد فولد ۵ در بخش لولا

منابع گورمن به او گفتند که احتمالا دارد اپل آیپد تاشو را به‌کلی کنار بگذارد، اگر نتواند تجربه‌ای بدون چین‌وچروک در بخش لولا ارائه کند. وی خاطرنشان کرد که هنوز زمان وجود دارد تا اپل به این مشکل رسیدگی کند.

پیش‌تر یک رسانه خبری کره‌ای گزارش داد که محصول تاشو اپل احتمالا در نیمه اول سال 2027 وارد بازار می شود. این رسانه نیز ادعا کرد که اپل در تلاش برای ایجاد یک صفحه نمایش تاشو بدون چروک است.

همه گوشی‌های تاشوی موجود در بازار امروز دارای چین‌خوردگی نمایشگر در بخش لولا هستند. اگرچه این بخش کوچکتر می‌شود و ما OnePlus Open را به دلیل داشتن چین‌وچروک بسیار کم عمق تحسین کردیم. بنابراین کاملاً ممکن است که یک صفحه نمایش تاشو بدون چروک در چند سال آینده در دسترس باشد.

ما همچنین کنجکاو هستیم که ببینیم آیا اپل می‌تواند با گوشی‌های تاشو کنونی به چند نکته دردناک دیگر مانند عدم مقاومت در برابر گردوغبار و صفحه‌نمایش‌های تاشو ارزان‌قیمت رسیدگی کند یا خیر.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید اپل می‌تواند یک محصول تاشو مناسب را تدارک ببیند؟ یا شاید فعلا به چنین دسته‌ای ورود نکند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/08/%D8%A2%DB%8C%D9%BE%D8%AF-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%B4%D8%AF%D8%8C-%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا