اخبار فناوری

گوگل ویژگی های جدید اندروید و Wear OS را پیش از تعطیلات کریسمس معرفی کرد

گوگل به تازگی ویژگی های جدیدی را برای گوشی های هوشمند اندرویدی و ساعت های هوشمند Wear OS معرفی کرده است. مقدمه انجام داد. این ویژگی ها در هفته های آینده درست قبل از شروع تعطیلات کریسمس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ویژگی های جدید Android و Wear OS

برای تماشا در Google TV ارسال کنید

اکنون برنامه Google TV به شما امکان می دهد فقط با یک ضربه، محتوا را مستقیماً در تلویزیون خود پخش کنید. می توانید در حین تماشای چیزی در تلویزیون، محتوای موجود در گوشی خود را جستجو کنید و همچنین از تلفن خود به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید.

ویژگی های جدید Android و Wear OS

ویژگی های جدید Android و Wear OS

حالت خواندن جدید در اندروید

حالت خواندن جدید اندروید ویژگی‌های دسترسی را برای تجربه خواندن بهتر به ارمغان می‌آورد. می توانید نوع فونت نمایشگر، اندازه، رنگ، تبدیل متن به گفتار و سرعت خواندن را سفارشی کنید.

ویجت جستجوی جدید در صفحه اصلی YouTube

اکنون می توانید به راحتی و تنها با یک لمس به محتوای YouTube در صفحه اصلی خود دسترسی پیدا کنید. ویجت صفحه اصلی جدید YouTube به شما امکان می دهد مستقیماً از صفحه اصلی به فید اشتراک، ویدیوهای مورد علاقه و فیلم های کوتاه خود دسترسی داشته باشید.

اشتراک کلید دیجیتال خودرو

اکنون می‌توانید کلیدهای دیجیتال سازگار خودرو را با سایر تلفن‌های Google Pixel یا iPhone از طریق برنامه Digital Wallet در تلفن هوشمند خود به اشتراک بگذارید.

الگوهای جدید عکس جشن در Google Photos

Google Photos در حال دریافت گزینه های جدید طراحی عکس جشن است که توسط Yao Cheng Design ایجاد شده است. کاربران می توانند عکس های خود را انتخاب کرده و سپس آنها را در یکی از گزینه های طراحی جدید سازماندهی کنند.

گزینه های جدید ایموجی

اکنون می‌توانید از طریق Gboard شکلک‌های بیشتری را در استیکرها ترکیب کنید.

ویژگی های جدید در Wear OS

Wear OS Tiles اکنون برای پیمایش میانبرها به برنامه‌هایی مانند Contacts، Google Maps و Weather آماده است. Google Keep با ظاهری بهبود یافته به روز شده است که در صفحه نمایش ساعت های هوشمند بهتر به نظر می رسد. Adidas Running اکنون از دستورات صوتی Google Assistant نیز پشتیبانی می کند.

نظر شما درباره ویژگی های جدید اندروید و Wear OS چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا