اخبار فناوری

تاریخ معرفی لوازم جانبی جدید Redmi مشخص شد: 6D 1401 برای ساعت، دستبند و هدفون جدید

Redmi تصمیم گرفته است تا یک کنفرانس در چین تا 6 ژانویه 1401 برگزار کند. Redmi این رویداد را به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای سال معرفی می کند. اعلام شده است که تعدادی از محصولات از جمله سری Redmi K60 و Redmi Note 12 Pro Speed ​​Edition در همین رویداد عرضه خواهند شد. در همین مراسم لوازم جانبی جدیدی از جمله ساعت، دستبند و هدفون جدید معرفی خواهد شد. نام این محصولات Redmi Watch 3، Redmi Band 2 و Redmi Buds 4 Lite است.

لوازم جانبی جدید Redmi

کنفرانس سال جدید Redmi 2023 در تاریخ 6 ژانویه 1401 برگزار می شود. این زمانی است که همه این محصولات به همراه سری K60 رونمایی خواهند شد. این رویداد ممکن است شاهد عرضه محصولات جدید نیز باشد و تاکنون پنج عرضه مختلف به صورت رسمی تایید شده است.

تیزر رسمی Redmi طراحی این سه محصول را نشان می دهد. دکمه یا کنترلر پاور در سمت راست Redmi Watch 3 قرار دارد که دارای بند سبز رنگ و لبه های صاف است. Redmi Band 2 طراحی مشابه باندهای اخیر شیائومی دارد و تقریباً همان حس را ارائه می دهد. Redmi Buds 4 Lite طراحی واقعا منحصر به فردی با رنگ های مشکی و سبز دارد.

به احتمال زیاد این محصولات برای رقابت در بازار طراحی شده اند، بنابراین انتظار قیمت های رقابتی و حتی تهاجمی را داریم. با این حال، باید 2 روز دیگر صبر کنیم و اطلاعات رسمی را از Redmi دریافت کنیم. نطر شما چی هست؟ منتظر کدام یک از این محصولات هستید؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا