اخبار فناوری

اندروید 13 برای گوشی های ال جی – کدام مدل ها این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد؟

مدت ها پیش، ال جی یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه طراحی و ساخت گوشی های هوشمند به حساب می آمد. اما متاسفانه این شرکت نتوانست مسیر متعادلی را طی کند و زیان های تحمیلی باعث خروج از این بازار بسیار مهم شد. با این حال، این شرکت متعهد به به روز رسانی دستگاه های خود است. اکنون اندروید 13 برای گوشی های ال جی منتشر خواهد شد. اما کدام مدل ها این آپدیت را دریافت خواهند کرد؟ با مایفون مگ با

اندروید 13 برای گوشی های ال جی; کدام مدل ها این آپدیت را دریافت خواهند کرد؟

برند محبوب و سرشناس ال جی سال گذشته تجارت تلفن همراه خود را تعطیل کرد. این اتفاق پس از یک سری ضررهای متوالی در بازار تلفن همراه رخ داد. این شرکت ابتدا از بازار بسیار دشوار تلفن همراه چین خارج شد. با این حال، این شرکت در نهایت به طور کامل از بازار جهانی تلفن همراه بسته شد. با وجود کناره گیری، این شرکت قول داد که در زمان مناسب به پشتیبانی از دستگاه های خود ادامه دهد. ال‌جی وفادار به وعده‌اش، اکنون به‌روزرسانی‌هایی را برای دستگاه‌های منتخب منتشر می‌کند. به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید در اوایل سال آینده برای مدل‌هایی مانند LG Velvet و LG Wing عرضه می‌شود.

اندروید 13 برای گوشی های ال جی

در 15 مارس سال جاری، LG Velvet آپدیت اندروید 12 را در کره جنوبی دریافت کرد. طبق پیام رسمی ال‌جی، این شرکت در سه ماهه اول سال 2023 عرضه اندروید 13 را برای LG Velvet آغاز خواهد کرد. علاوه بر این، LG Wing نیز در این طرح سال نو گنجانده شده است، بنابراین سه به‌روزرسانی اصلی سیستم را دریافت کرده است. با این حال، ال جی به طور رسمی چیزی در مورد گوشی V60 خود ذکر نکرده است زیرا بسیاری از کاربران انتظار دارند این دستگاه در مقطعی به روز رسانی سیستم اندروید 13 را دریافت کند.

البته همانطور که گفته شد LG Velvet و LG WING در سه ماهه اول سال 2023 اندروید 13 را دریافت خواهند کرد.دو گوشی موبایل LG Wing و LG Velvet در سال 2020 عرضه شدند.ال جی به طور رسمی آپدیت اندروید 13 را برای این دو گوشی منتشر خواهد کرد.

اندروید 13 برای گوشی های ال جی

به گزارش خبرگزاری GizChinaگوشی هوشمند LG Wing از دو صفحه نمایش استفاده می کند که صفحه اصلی آن یک صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED با رزولوشن 2460 در 1080 و یک صفحه ثانویه از یک صفحه نمایش 3.9 اینچی OLED با وضوح 1240 در 1080 است. در پشت دستگاه، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی (f/1.8)، یک دوربین 13 مگاپیکسلی (f/1.9 تقریباً 117 درجه FOV) فوق عریض و یک دوربین 12 مگاپیکسلی (f/2.2 تقریباً 120 درجه) فوق عریض وجود دارد. دوربین. همچنین یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه تعبیه شده است. این دستگاه همچنین از باتری داخلی 4000 میلی آمپر ساعتی، گواهی IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

LG Velvet همچنین از صفحه نمایش ۶.۸ اینچی FHD+ با تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G استفاده می کند. ظرفیت باتری این دستگاه 4300 میلی آمپر ساعت است. در پشت دستگاه، تنظیمات دوربین سه گانه شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی وجود دارد. همچنین یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو برای عکس های سلفی تعبیه شده است. این دستگاه همچنین از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب پشتیبانی می کند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا