اخبار فناوری

ویژگی View Count توییتر نشان می دهد که 90 درصد از کاربران توییتر فقط توییت ها را می خوانند

توییتر یکی از اصلی ترین شبکه های اجتماعی است که بسیاری از کاربران شبانه روز با آن در تعامل هستند. به تازگی این شبکه اجتماعی قابلیت جدیدی را معرفی کرده است. در واقع، قابلیت View Count توییتر نشان می دهد که 90 درصد از کاربران در این پلتفرم فقط توییت می خوانند، یعنی توییت ارسال نمی کنند، توییت را دوست ندارند و به توییت ها پاسخ نمی دهند. در تداوم با مایفون مگ بیا

عملکرد View Count توییتر و آمار عجیب از تعامل کاربران این پلتفرم

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر اخیراً چندین تغییر در توییتر ایجاد کرده است تا این پلتفرم بهتر از همیشه باشد. با این حال، بسیاری او را مدیری بی ثبات و شاید بیش از حد حاشیه ای می دانند که نمی تواند تصمیمات درستی برای توییتر بگیرد. در نظرسنجی اخیر که توسط خود ایلان ماسک انجام شد، 57.5 درصد از 17 میلیون رای دهنده گفتند که او باید از سمت مدیرعاملی توییتر کنار برود.

اقلیت 42.5 درصدی دیگر به حفظ ایلان ماسک رای دادند. اگرچه ایلان ماسک ادعا می کند به رای احترام می گذارد، اما همچنین اعلام کرده است که به محض یافتن نامزد مناسب، از سمت مدیرعاملی توییتر کناره گیری خواهد کرد. اما چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد؟ حقیقت این است که ما دقیقاً نمی دانیم. در اقدامی دیگر، ایلان ماسک یک ویژگی جدید توییتر را در جدیدترین توییت خود به نام View Count اعلام کرد.

عملکرد تعداد نمایش توییتر

ویژگی جدید تعداد کاربران به شما این امکان را می دهد که بدانید یک توییت چند بار خوانده یا مشاهده شده است. ایلان ماسک گفت هدف اصلی از نقل قول از قابلیت View Count این است که به کاربران نشان دهد که توییتر در واقع بیش از حد انتظار فعال است. او مدعی است که با استفاده از این ویژگی، کاربران توییتر می توانند با دقت و صحت بیشتری بدانند که چه تعداد از دنبال کنندگان آنها از توییتر استفاده می کنند و از توییت بازدید کرده اند.

قابلیت نمایش تعداد بازدید از توییت ها در توییتر هم اکنون در دسترس است. ایلان ماسک معتقد است از آنجایی که اکثر کاربران توییتر (به گفته وی بیش از 90٪) در اقدامات عمومی در این پلتفرم (شامل لایک، ریتوییت و پاسخ) شرکت نمی کنند، تعداد بازدیدها به ما وضوح بیشتری از یک توییت می دهد. در واقع، این نشان می‌دهد که ارزش تعامل کاربر توییتر زمانی به همین شکل عمل می‌کرد، اما فقط برای توییترها. توییت‌کنندگان می‌توانند روی «نمایش تحلیل توییت» کلیک کنند تا ببینند بازدیدکنندگان چگونه با توییت‌های شما تعامل دارند.

عملکرد تعداد نمایش توییتر

مطابق با GizChinaبا این حال، ایلان ماسک اکنون این ویژگی را در دسترس عموم قرار داده است تا کاربران بتوانند از وضعیت تعاملات حساب خود مطلع شوند. برخلاف سایر تصمیمات بحث برانگیز مانند هزینه اشتراک 8 دلاری برای تأیید کاربر، این ویژگی شمارش بازدید بسیار خوب و راحت است. به نظر می رسد توییتر اکنون به کاربران اجازه می دهد تا انتخاب کنند که این ویژگی را روشن یا خاموش کنند.

ایلان ماسک کاملا درست می گوید. زیرا در توییت منتشر شده او کمتر از 35000 ریتوییت و کمتر از 400000 لایک وجود دارد. با این حال، بیش از 50 میلیون بازدید دارد. در حالی که برخی از ایلان ماسک انتقاد می کنند که گفته است این ویژگی از قبل به عنوان یک برنامه وجود دارد، برخی دیگر می گویند از این ویژگی متنفرند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا