اخبار فناوری

تاریخ عرضه سری نوا ۱۱ هواوی اعلام شد: ۲۸ آوریل

هواوی در حال آماده شدن برای معرفی گوشی های هوشمند میان رده بعدی خود است. اکنون یک افشاگر به نام Classmateguan، در Weibo، تاریخ رونمایی، پست می گذارد. سری نوا 11 فاش شد ادعا می شود که این گوشی های هوشمند میان رده بعدی هواوی در تاریخ 17 آوریل 2023 (28 آوریل) معرفی خواهند شد.

رندرهای جدید هواوی از سری نوا 11 منتشر شد

رونمایی از گوشی های میان رده جدید هواوی، تنها سه هفته پس از معرفی سری P60، اتفاق خواهد افتاد. طبق اطلاعات فاش شده، سری نوا ۱۱ هواوی در دو رنگ جدید بنفش مات و سبز مات عرضه خواهد شد. ماژول دوربین این گوشی هوشمند طراحی بیضی شکل دارد و سه لنز (عمودی) روی آن قرار گرفته است. عدسی در وسط توسط دایره دیگری احاطه شده است. هواوی نوا 11 دارای صفحه نمایش تخت با حاشیه های بسیار کوچک خواهد بود. این دستگاه نسبت صفحه نمایش به بدنه بزرگی خواهد داشت.

رندر جدید هواوی نوا 11

دوربین سلفی این گوشی هوشمند آینده هواوی با یک سوراخ پانچ در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش متمایز می شود. دکمه های ولوم و پاور در سمت راست گوشی قرار خواهند گرفت. بلندگوی اصلی، پورت USB Type-C، ورودی سیم کارت و میکروفون در لبه پایینی قاب قرار گرفته اند. در لبه بالایی قاب، بلندگوی دوم و میکروفون حذف نویز قابل مشاهده هستند. بر اساس اطلاعاتی که قبلا فاش شده بود، هواوی نوا 11 دارای پنل پشتی مات و ماژول دوربین استوانه ای خواهد بود. این گوشی های هوشمند از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی (در نسخه پرو) و 50 مگاپیکسلی (در نسخه استاندارد) استفاده خواهند کرد.

جزئیات طراحی هواوی نوا 11

درست مثل وب سایت گیزموچینا او اشاره می کند که سری Nova 11 هوآوی اولین گوشی هوشمند میان رده ای است که قادر به برقراری ارتباط ماهواره ای است. به لطف این ویژگی، کاربران می توانند پیام های خود را حتی در مناطق بدون آنتن ارسال کنند. تاریخ عرضه سری Nova 11 هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. انتظار داریم در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی های هوشمند هواوی منتشر شود. معرفی سری Nova 11 تنها سه هفته پس از رونمایی از سری P60 نشان می دهد که هواوی می خواهد سهم بیشتری از بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد.

رندرهای هواوی نوا 11 فاش شد: صفحه نمایش تخت با حداقل حاشیه

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما در مورد گوشی های سری نوا 11 هواوی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا