اخبار فناوری

آیا شیائومی 13 لایت در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی خواهد شد؟

در حالی که ما دعوتنامه رسمی داریم رویداد شیائومی در WMC 2023 اما ما هیچ تایید رسمی در مورد محصولاتی که آنها در آنجا رونمایی خواهند کرد نداریم. برخی گمانه زنی ها بر اساس عرضه جهانی سری Xiaomi 13 است و برخی به رونمایی از Xiaomi 13 Lite اشاره می کنند.

شیائومی 13 لایت

حدود 1 ماه پیش بود که در مایفون مگ خواندیم که Xiaomi 13 Lite در کنسول Google Play دیده شده است. بر اساس این گزارش باید گفت که شیائومی 13 لایت در واقع، این نسخه تغییر نام یافته Xiaomi CIVI 2 است.

امروز یک منبع هندی ادعا می کند که قیمت، در دسترس بودن و مدل جهانی شیائومی 13 لایت را که در اروپا عرضه می شود، در اختیار دارد. همانطور که انتظار می رفت، شیائومی 13 لایت ارزان ترین عضو سری 13 شیائومی خواهد بود.

در حالی که شیائومی برنامه های خود را برای عرضه شیائومی 13 لایت تایید نکرده است، یک گزارش جدید ادعا می کند که شیائومی 13 لایت در کنار شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو در MWC 2023 عرضه خواهد شد.

منبع این گزارش ادعا می کند که شیائومی شیائومی 13 لایت با قیمت 549 یورو و حداقل 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. به طور معمول، تلفن های هوشمند میان رده شیائومی با مدل 128 گیگابایتی شروع می شوند، بنابراین اگر این موضوع در مورد شیائومی 13 لایت نیز صادق باشد، تعجب نخواهیم کرد.

به عبارت دیگر، 549 یورو می تواند گران ترین مدل شیائومی 13 لایت باشد، نه ارزان ترین. برای مقایسه باید گفت که قیمت مدل چینی شیائومی 13 برابر معادل 575 دلار بوده است.

گفته می شود این گوشی در دو رنگ مشابه شیائومی 13 پرو عرضه می شود. با توجه به نکات مشترک ذکر شده بین شیائومی CiVi 2 باید گفت که شیائومی 13 لایت ممکن است از مشخصاتی مانند چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 و نمایشگر AMOLED 120 هرتزی استفاده کند.

شیائومی سیوی ۲ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و دوربین سلفی دوگانه معرفی شد

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر شیائومی 13 لایت هستید؟ اگرچه شیائومی 11 لایت در ایران فروش خوبی داشت شیائومی 12 لایت او نتوانست موفقیت خود را تکرار کند و عرضه بسیار محدودی داشت.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا