اخبار فناوری

تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا توسط یک فروشگاه آنلاین چینی فاش شده است

شیائومی قبلا تایید کرده است که گوشی پرچمدار بعدی این شرکت در ماه جاری معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند پرچمدار Xiaomi 13 Ultra نام دارد و قدرتمندترین محصول از سری Xiaomi 13 می باشد.در حال حاضر این سری از گوشی های شیائومی شامل نسخه های استاندارد، پرو و ​​لایت می باشد. اگرچه هنوز تاریخ معرفی نشده است شیائومی 13 اولترا به طور رسمی اعلام نشده است؛ اما اخیراً یک فروشگاه آنلاین چینی تاریخ رویداد بعدی شیائومی را در اپلیکیشن خود فاش کرده است. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

شیائومی 13 اولترا در 29 آوریل رونمایی خواهد شد

یک فروشگاه چینی در بخشی از اپلیکیشن فروش آنلاین خود، تاریخ عرضه شیائومی 13 اولترا را اعلام کرد. در اپلیکیشن این فروشگاه به زبان چینی نوشته شده است: «محصول جدید شیائومی ساعت 19 (به وقت محلی) 18 آوریل (29 فروردین) رونمایی می شود. این فروشگاه اینترنتی مستقیماً نام Xiaomi 13 Ultra را ذکر نکرده است. چندی پیش پوستری منتشر شد که نشان می داد این گوشی هوشمند پرچمدار بعدی شیائومی در 17 آوریل معرفی خواهد شد. انتظار می رود شیائومی در روزهای آینده به طور رسمی تاریخ عرضه گوشی هوشمند جدید خود را اعلام کند.

تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا

مانند سایر اعضای سری 13 شیائومی، دوربین نسخه اولترا نیز با همکاری لایکا توسعه یافته است. این بدان معناست که پرچمدار آینده شیائومی تمرکز خاصی روی عکاسی خواهد داشت. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد. با توجه به افشای اطلاعات اخیر، شیائومی 13 اولترا باید دارای یک پورت USB 3.x باشد. اگر درست باشد، این اولین گوشی هوشمند شیائومی خواهد بود که استاندارد قدیمی USB 2.0 را کنار گذاشته است.

عرضه شیائومی 13 اولترا با پیشرفته ترین لنز سامیکرون لایکا در ماه جاری رسما تایید شد.

گفته می شود شیائومی 13 اولترا قدرت پردازشی خود را از طریق تراشه پرچمدار دریافت می کند اسنپدراگون 8 نسل 2 این گوشی هوشمند دارای رم LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی UFS 4.1 خواهد بود. با توجه گزارش ها، این گوشی از شارژ سیمی 90 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

نظر شما در مورد Xiaomi 13 Ultra چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا