اخبار فناوری

برچسب هوشمند جدید سامسونگ گلکسی با مشخصات بهتر به زودی معرفی می شود

سامسونگ چراغ هوشمند گلکسی نسخه اصلی را در سال 2021 عرضه کرد، اما این شرکت در حال آماده شدن برای معرفی نسل دوم این گجت بعدی در سال جاری است. رسانه های کره ای به تازگی تایید کرده اند که گلکسی اسمارت تگ جدید به زودی با مشخصات داخلی بهتر معرفی خواهد شد.

برچسب هوشمند جدید سامسونگ گلکسی

گزارش جدید از ناور این می گوید که نسل دوم گلکسی اسمارت تگ در کنار گلکسی واچ 6، گلکسی زد فولد و زد فلیپ 5 و همچنین گلکسی بادز 3 اواخر امسال معرفی خواهد شد. تاکنون چیز زیادی در مورد گلکسی بادز 3 نشنیده‌ایم، اما به نظر می‌رسد نسل بعدی ایرپادهای سامسونگ نیز امسال وارد بازار خواهند شد.

از سوی دیگر، گلکسی واچ 6 ظاهراً با صفحه نمایش بزرگتر از گلکسی واچ 5 پرو عرضه می شود و وضوح بالاتری دارد. این پانل بزرگتر همچنین می تواند لبه های منحنی داشته باشد.

خودی های صنعت در گزارش جدید خود ادعا می کنند که سامسونگ چندین مشخصات را برای نسل بعدی Galaxy SmartTag خود بهبود می بخشد، از جمله برد بی سیم آن. همچنین گفته می شود نسل بعدی این گجت ردیاب سیگنال بهتری خواهد داشت و باتری آن دوام بیشتری خواهد داشت.

برچسب هوشمند جدید سامسونگ گلکسی

برچسب هوشمند جدید سامسونگ گلکسی

علاوه بر این، SmartTag 2 (یا هر چیزی که سامسونگ در نهایت آن را نام خواهد برد) از ویژگی های امنیتی پیشرفته ای بهره خواهد برد که برای جلوگیری از ردیابی غیرمجاز طراحی شده اند.

اگر این پیشرفت‌ها در اتصال، امنیت و عمر باتری برای شما کافی نیست، سامسونگ ظاهراً تلاش خواهد کرد تا عملکرد Galaxy SmartTag را با ادغام دستگاه خود با SmartThings به روش‌های جدید و هوشمندانه گسترش دهد. نسل بعدی چراغ های هوشمند ممکن است قادر به انجام کارهایی مانند روشن کردن دستگاه های SmartThings، نورهای کم نور یا کنترل تلویزیون های هوشمند باشد.

انتظار می رود سامسونگ نسل دوم Galaxy SmartTag را در رویداد بزرگ بعدی Unpacked خود در ماه آگوست به نمایش بگذارد. این گجت همچنین می تواند به عنوان هدیه پیش خرید برای دستگاه هایی مانند Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Tab S9 ارائه شود.

نظر شما در مورد تگ جدید سامسونگ گلکسی هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا