اخبار فناوری

باتری Realme GT DxO تعیین شد: حتی با Snapdragon 888 عالی است

رایلی یکی از مارک هایی بود که از تراشه قدرتمند Snapdragon 888 استفاده می کرد. گوشی های مجهز به این تراشه اغلب عمر باتری بسیار خوبی ندارند. اما امروز رتبه DxO باتری Realme GT مشخص شده است. آیا این دستگاه با Snapdragon 888 نمره خوبی می گیرد؟

ریلمی GT

مجموعه DxOMARKامروز من به عملکرد سیستم صوتی Realme GT نگاه می کنم ، که ما به آن پرداخته ایم. اما پس از آن ، این مجموعه نتایج سیستم باتری و شارژر این گوشی پرچمدار مقرون به صرفه را منتشر کرد. رتبه DxO باتری Realme GT مطمئناً مهم است. اما قبل از برخورد با آن ، بهتر است مروری بر ویژگی های این دستگاه داشته باشیم:

– باتری 4.55 میلی آمپر ساعتی

– شارژر 65 وات داخل جعبه

– تراشه 5 نانومتری اسنپدراگون 888

– صفحه نمایش 6.40 اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD + و نرخ تازه سازی 2 هرتز

– 2 گیگابایت RAM با 256 گیگابایت حافظه داخلی در نسخه تست شده

باتری DxO به Realme GT اشاره می کند

باتری DxO به Realme GT اشاره می کند

همانطور که مشاهده می کنید ، ظرفیت باتری این گوشی در مقایسه با رقبای آن چندان زیاد نیست. اما باید توجه داشت که فقط مشخصات روی کاغذ مهم نیستند و پارامترهای اصلی عملکرد باتری این گوشی در عمل مهم هستند. اما امتیاز Reel GT با باتری 4.57 میلی آمپر ساعتی و شارژر 65 واتی چقدر است؟

بر اساس آزمایش های DxOMARK ، امتیاز DxO باتری Realme GT برابر است .4 شرقی این رتبه بندی به طور کلی نشان می دهد که قرقره GT حتی با وجود چنین مشخصاتی می تواند عملکرد بالایی در این زمینه داشته باشد. در مقایسه ، شیائومی می قبلاً کمترین امتیاز DxO را در بخش باتری داشت. از طرف دیگر Mi 11 دارای تراشه و ظرفیت باتری بیشتری مانند Realme GT است. رایلی GT از نظر رقبای خود در رتبه اول قرار دارد که بسیار عالی است! رتبه کلی آن نیز .5 شرقی

اکنون اجازه دهید جزئیات بیشتری در این مورد بیان کنیم. از نظر کارایی باتری ، نکات 55 به این دستگاه اختصاص داده شده است. سه آزمایش با کاربردهای سنگین ، متوسط ​​و سبک بر روی این دستگاه انجام شد. در این آزمایش ها ، به ترتیب اثربخشی ؟؟؟؟ ؟؟ و ؟؟ زمان ثبت شده است. به گفته DxOMARK ، این گوشی به جز Galaxy A52 5G دارای بالاترین عملکرد باتری نسبت به رقبای قیمت خود است. در تصویر زیر می توانید مقایسه عمر باتری Realme GT ، OnePlus ٩ و Xiaomi Mi 10T Pro را مشاهده کنید:

پس از این بخش ، زمان آزمایش سرعت شارژ فرا رسیده است. جایی که یک شارژر 65 واتی برای این دستگاه وجود دارد! در واقع ، بیشترین نمره ای که Realme GT به دست آورده مربوط به این بخش است. متاسفانه ، هیچ قابلیت شارژ بی سیم در Realme GT وجود ندارد. اما با توجه به آزمایشات این مجموعه ، این دستگاه در نیم ساعت به درصد درحال بارگیری است! زمان شارژ باتری آن نیز برابر است 14 دقیقه شرقی این گوشی موفق شد بالاترین سرعت شارژ را در تابلوی DxOMARK ثبت کند!

در نهایت ، زمان آزمایش بهینه بودن این دستگاه فرا رسیده است. جایی که ریلمی می توانست با این گوشی گلزنی کند 66 برای رسیدن به. این نمره خیلی خوب نیست. اما با این وجود ، قابل قبول است.

نقاط قوت و ضعف باتری و سیستم شارژر

پرچمدار اقتصادی Realme GT ما را شگفت زده کرده است. این دستگاه دارای سرعت شارژ بسیار بالا و کارایی خوب حتی با Snapdragon 888 است. در نقاط قوت این دستگاه مانند سرعت بسیار زیاد شارژ و دوام خوب در حالت آماده به کار دیده می شود. اما عملکرد باتری این گوشی هنوز قابل قبول است ، اما چندان رضایت بخش نیست.

نظر شما در مورد رتبه DxO باتری Realme GT چیست؟ آیا این گوشی می تواند توجه شما را به خود جلب کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا