اخبار فناوری

تیزر های جدیدی از موتورولا Edge 50 Ultra به بیرون درز کرد

افشاگر معروف اطلاعات، Evan Blass، با انتشار پستی در توییتر، چندین تیزر رسمی از موتورولا Edge 50 Ultra را به اشتراک گذاشت. چندی پیش نیز رندر های این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده بود.

موتورولا Edge 50 Ultra با نمایشگر خمیده ۱۶۵ هرتزی در راه است

اولین تیزر، موتورولا Edge 50 Ultra را نشان داده که در آب فرو برده می‌شود. با توجه به این ویدئو، انتظار داریم که این تلفن هوشمند از گواهی IP68 برخوردار باشد. اج ۵۰ اولترا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، مقاوم خواهد بود.

دومین تیزر مربوط به صفحه نمایش است. این ویدیو تأیید می‌کند که موتورولا اج ۵۰ اولترا دارای یک نمایشگر خمیده بوده که توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود. موتورولا و کورنینگ در MWC اعلام کردند که تمام گوشی های آینده Moto دارای محافظ شیشه‌ای تقویت‌شده خواهند بود.

انتظار می‌رود که Edge 50 Ultra دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با وضوح FullHD+ باشد. احتمالا این پنل، رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این ویدیو، تجهیز Moto Edge 50 Ultra به اسپیکر های استریو را تأیید می‌کند.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند آینده موتورولا قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی دارای فاصله کانونی ۷۲ میلی‌متری است. این دوربین زوم ۳ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. احتمالا دوربین سوم از نوع اولتراواید خواهد بود.

طراحی موتورولا اج ۵۰ اولترا

موتورولا همچنین در حال توسعه Edge 50 Pro و Edge 50 Fusion است. تأیید شده که اج ۵۰ پرو از تراشه جدید Snapdragon 8s Gen 3 برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند حداکثر به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز می‌شود. سری موتورولا Edge 50 در روز چهارشنبه سوم آوریل (۱۵ فروردین ماه) معرفی می‌شود. تنها دو روز دیگر تا رونمایی باقی مانده است.

برخی از مشخصات Edge 50 Pro موتورولا رسماً تأیید شد + قیمت فاش شده

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده موتورولا چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/03/%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%A7-edge-50-ultra-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا