اخبار فناوری

اولین تصویر رسمی پیکسل فولد گوگل را ببینید

پس از چندین افشای اطلاعات از پیکسل فولد در هفته‌های گذشته، اکنون اولین تصویر رسمی از نسل اول گوشی تاشو گوگل منتشر شده است که طراحی فاش‌شده پیشین این دستگاه را تأیید می‌کند. انتظار می‌رود این گوشی تاشو در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل (I/O 2023) در تاریخ 20 اردیبهشت به‌صورت رسمی رونمایی شود.

تصویر رسمی پیکسل فولد گوگل

ایوان بلاس، معروف به evleaks، به‌تازگی تصویر رسمی Pixel Fold را منتشر کرده است که اولین گوشی تاشو گوگل را با جزئیات قابل‌توجه نشان می‌دهد. این تصویر که احتمالاً یک پوستر مطبوعاتی است که برای اهداف بازاریابی استفاده می‌شود، Pixel Fold را در رنگ تیره‌تر آن که احتمالاً «Charcoal» نامیده می‌شود، نشان می‌دهد.

بااین‌حال، این تصویر فقط قسمت بیرونی Pixel Fold را نشان می‌دهد، اما نگاهی عالی به لولای دستگاه را ارائه می‌دهد که به‌طور قابل‌توجهی نازک به‌نظر می‌رسد. این می‌تواند به‌سادگی یک بازی با زوایای هوشمندانه از تصویر باشد، اما واقعاً شبیه به یک گوشی تاشو بسیار باریک است، به‌خصوص در مقایسه با سری Galaxy Z Fold سامسونگ.

تصویر رسمی پیکسل فولد گوگل

تصویر رسمی پیکسل فولد گوگل

همچنین می‌توانیم نسبت‌تصویر گسترده‌تر Pixel Fold را در نمایشگر بیرونی آن مشاهده کنیم که قطعاً به‌طور قابل‌توجهی کوتاه‌تر از یک تلفن هوشمند پیکسل معمولی است. مانند سایر پیکسل‌ها اما، صفحه اصلی به Pixel Launcher مزین شده، با آیکون‌هایی به‌سبک Material You و برنامه‌های اصلی گوگل و همچنین ویجت At a Glance که در تصویر فاش‌شده، محو شده است.

انتظار می‌رود Pixel Fold و گوشی میان‌رده Pixel 7a در چند هفته آینده در رویداد 2023 Google I/O به‌صورت رسمی معرفی شوند و احتمالاً در ماه ژوئن نیز وارد بازار خواهند شد. پیش از این گفته می‌شد که اولین نسل از گوشی تاشو گوگل با قیمت پایه 1799 دلار عرضه می‌شود که کمی بالاتر از رقبای خود است و باید دید که عملکرد فروش آن در بازار چگونه خواهد بود.

نظر شما درباره اولین تصویر رسمی پیکسل فولد گوگل چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/29/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A8%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا