اخبار فناوری

آیا سامسونگ گلکسی اس 23 FE با اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول عرضه خواهد شد؟

شایعات عضوی جدید از سری گلکسی FE آغاز شده است. با غیبت گلکسی اس 22 FE، به نظر می رسید که این روند ادامه نخواهد داشت. البته چندی پیش گفته شد که احتمالا با لغو عرضه گلکسی A74 Galaxy S23 FE سامسونگ در اواسط سال 1402 عرضه خواهد شد. همانطور که شنیده شد، تراشه گلکسی اس 23 FE احتمالا اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود.

تراشه احتمالی Galaxy S23 FE

پیش از این، گمانه زنی ها حاکی از استفاده از اسنپدراگون 8 نسل 2 در گلکسی S23FA بود. تقریبا غیرممکن است. اگر به تاریخچه سامسونگ نگاه کنید، نسل قبلی سری FE همیشه تراشه پرچمدار را دریافت می کرد.

با این حال، این واقعیت که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 نامی ندارد، جای خوشحالی دارد. به هر حال، تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول با بهبود در کنترل دما، مصرف برق و بهبود عملکرد همراه است.

راه اندازی کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول: بهینه شده و سریعتر

سامسونگ با عرضه گلکسی اس 20 FE در نسخه اسنپدراگون 865 توانست به فروش خوبی دست پیدا کند، عرضه گلکسی اس 21 اف ای با تراشه اگزینوس و قیمت بالاتر نتوانست نتیجه رضایت بخشی را برای کره ای ها به همراه داشته باشد. به نظر می رسد که آنها می خواهند یک پرچمدار اقتصادی خوب برای سال 2023 تولید کنند و برای آن استراتژی استفاده انحصاری از تراشه های کوالکام را دنبال خواهند کرد.

سری Galaxy S23 همگی از تراشه «Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy» استفاده می کنند. اگرچه این تراشه به نسخه FE نمی رسد، اما داشتن نسل قبلی می تواند دلگرم کننده باشد.

اکنون همه چیز به سایر مشخصات این دستگاه از جمله دوربین و صفحه نمایش باز می گردد. مهمتر از آن قیمت است، اگر در رده قیمتی مناسب باشد، دستگاه قطعا موفق خواهد بود.

نطر شما چی هست؟ آیا تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس را در گلکسی اس 23 FE دوست دارید؟ متاسفانه اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ عرضه در دسترس نیست. با این حال، شایعات در تابستان 1402 است.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا